اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و معاون اداره کل انتقال خون اصفهان:

نظام هموویژلانس در همه بیمارستان‌ها اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و معاون اداره کل انتقال خون اصفهان گفت: در سال جاری نظام هموویژلانس (مراقبت از خون) در همه بیمارستان‌ها اجرایی می‌شود.

نظام هموویژلانس در همه بیمارستان‌ها اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی آقاحسینی ظهر امروز در نشستی به مناسبت نهم مرداد ماه، روز اهدای خون و روز تاسیس سازمان انتقال خون در سال 1353، در ارتباط با فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اظهار کرد: در سال گذشته 40 سمینار برگزار شد، برگزاری 12 سمینار دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان و 20 سمینار برای پرستاران و مسئولان بانک خون بیمارستان‌ها برگزار شد.

وی افزود: هشت سمینار دارای امتیاز، با عنوان هموویژلانس برگزار و قرار است در سال جاری این نظام در کل بیمارستان‌ها اجرایی شود.

مسئول آموزش و معاون اداره کل انتقال خون اصفهان در مورد طرح‌های تحقیقاتی گفت: در سال گذشته هفت طرح تحقیقاتی اجرا شد و دو طرح تحقیقاتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام و در حال حاضر بیش از سه طرح تحقیقاتی در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: در سال گذشته چهار شماره نشریه تخصصی خون که از انتشارات اداره کل است به مراکز علمی، تحقیقاتی ارسال شد.

آقاحسینی درباره سازمان انتقال خون اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته سازمان انتقال خون اصفهان موفق به کسب گواهی ایزو 2008 ـ 9001 شد.

وی گفت: برای توسعه سازمان انتقال خون به کمک مسئولان و خیران نیاز است و به همین منظور در تلاش هستیم در سال جاری مجمع خیران انتقال خون را تاسیس کنیم. 

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول