اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز اسلام اصیل خبر داد

آمادگی شبکه الکوثر برای همکاری با حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز اسلام اصیل و کارشناس شبکه جهانی الکوثر از آمادگی این شبکه برای هرگونه تعامل و همکاری با آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) خبر داد.

آمادگی شبکه الکوثر برای همکاری با حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدمحمد قصیر در حاشیه بازدید مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس قم از مرکز اسلام اصیل و نمایندگی شبکه الکوثر در قم اظهار کرد: حرم کریمه اهل‌بیت (س) از فضای مناسبی برای انجام فعالیت‌های رسانه‌ای با موضوعات مذهبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اینترنت، تصویر(عکس و فیلم) و شبکه‌های جهانی راه‌های اصلی ارتباط هستند بیان داشت: امروز شبکه‌های جهانی حرف اول را در تبلیغات می‌زنند.

مدیر مرکز اسلام اصیل خاطر نشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری برای تشکیل شورای عالی مجازی در بالاترین سطح، نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه فعالیت در این عرصه است.

وی تصریح کرد: آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(س) به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و پایگاه نشر معارف اسلامی در سطح دنیا باید در عرصه مجازی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

کارشناس شبکه جهانی الکوثر عنوان کرد: امروز ضرورت استفاده از ابزار‌های مدرن در تبلیغات دینی کاملا محسوس است و علاوه بر منبر باید از راه‌های دیگری برای انتقال پیام و ارزش‌های اسلامی استفاده کرد.

وی بیان کرد: خدمت به آستانه کریمه اهل‌بیت(س) افتخاری بزرگ است و شبکه الکوثر با استفاده از همه توانایی و ظرفیت خود برای هرگونه همکاری و تعامل با آستان مقدس قم آمادگی لازم را دارد.

قصیر در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در دنیای امروز ابراز داشت: تفکر ارتباطات و تبلیغات در بین مسئولان و متولیان آستانه مقدسه قم جایگاه خود را پیدا کرده و امیدواریم با پشتوانه فکری قوی و تقویت تعاملات در راستای تحقق ارزش‌های اسلامی و معارف اهل‌بیت(س) بتوان گام‌های مؤثرتری برداشت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول