اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط حجت‌الاسلام فاضل‌لنکرانی صورت گرفت

اهدای کتب فقهی و تفسیری آیت‌الله فاضل‌لنکرانی به حرم حضرت معصومه

خبرگزاری فارس: تعدادی از کتب فقهی و تفسیری مرحوم آیت‌الله فاضل‌لنکرانی توسط فرزند این مرجع تقلید به حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهدا شد.

اهدای کتب فقهی و تفسیری آیت‌الله فاضل‌لنکرانی به حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد فاضل‌لنکرانی پیش از ظهر امروز 20 جلد از کتاب‌های فقهی و تفسیری مرحوم آیت‌الله فاضل‌لنکرانی را طی مراسمی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهدا کرد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار شد، حجت‌الاسلام فاضل‌لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در سخنانی با اشاره به تلاش آیت‌الله فاضل‌لنکرانی در خصوص زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی(ره) گفت: این مرجع تقلید شرح بسیار کاملی بر تحریرالوسیلة امام راحل(ره) تقریر کرده است که بخشی از کتاب‌های اهدایی را شامل می‌شود.

وی افزود: آیت‌الله فاضل‌لنکرانی ارادت خاصی به حضرت معصومه(س) داشت به همین دلیل بخشی از کتاب‌های فقهی و تفسیری این استاد حوزه علمیه به حرم مطهر اهدا می‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم به سخنرانی پرداخت و با اشاره به نیت خالصانه مرحوم آیت‌الله فاضل‌لنکرانی به امام خمینی(ره) و نظام اسلامی بیان داشت: اکنون نیز باید همان خلوص نیت وجود داشته و راه پرفروغ علمای اسلام ادامه یابد.

مجموعه‌ای 20 جلدی از کتاب‌های فقهی و تفسیری مرحوم آیت‌الله فاضل‌لنکرانی شامل تقریرات وی بر شرح تحریرالوسیلة امام خمینی(ره) و تقریر دروس آیت‌الله بروجردی، آثاری هستند که در این مراسم به حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهدا شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول