اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خرمشهر:

بلاتکلیفی فعالیت شورای شهر خرمشهر وارد ماه سوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر خرمشهر از بلاتکلیفی سه ماهه این شورا خبر داد گفت: بلاتکلیفی شورای شهر خرمشهر ناشی از سرپیچی برخی اعضای این شورا از قانون است.

بلاتکلیفی فعالیت شورای شهر خرمشهر وارد ماه سوم شد

بهزاد نظامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به بلاتکلیفی سه ماهه این شورا اظهار کرد: با بلاتکلیفی شورای شهر خرمشهر، مشکلات مردم چندین برابر افزایش یافته و تنها ضرر را در این قضیه شهروندان متحمل می‌شوند.

وی از بی‌پاسخ ماندن مراجعات مردمی خبر داد و افزود: امروز مشکلات شهر خرمشهر کمر مردم را خم کرده و مسئولان نیز در این میان تنها نظاره‌گر اتفاقات به‌وجود آمده هستند.

رئیس شورای شهر خرمشهر اضافه کرد: در مدت این 90 روز نظارت بر پروژه‌ها، رسیدگی به مشکلات مردمی و بررسی لوایح شهرداری با مشکلات ریز و درشت بسیاری مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه چرا شورای شهر خرمشهر باید سه ماه را در بلاتکلیفی به سر ببرد؟ گفت: کمیسیون و کار گروه‌هایی که در شهرستان برای انجام و نظارت بر پروژه‌ها شهری تشکیل شده بودند با مشکلات پیش آمده در شورای شهر، دیگر در خرمشهر حضور ندارند.

* خرمشهر کلکسیونی از مشکلات است

نظامی با بیان اینکه ما همچنان مردم را در راستای رفع مشکلات شهری آرام کرده و امید می‌دهیم، عنوان کرد: خرمشهر کلکسیونی از مشکلات است و مسئولان باید در راستای رفع مشکلات پیش‌روی این منطقه تمام تلاش و همت خود را به‌کار گیرند.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی شورای شهر رسیدگی به مشکلات شهری و شهروندی است و چرا باید امروز این وظیفه مهم به دست برخی اعضای قانون‌شکن شورای شهر خرمشهر از هم گسسته شود؟

رئیس شورای شهر خرمشهر در خصوص جزئیات بیشتر اختلافات در این شورا تصریح کرد: انتخاب هیأت رئیسه این شورا همچون دیگر شوراهای شهر سراسر کشور در روز نهم اردیبهشت‌ماه امسال برگزار و در آن پس از انتخاب هیأت رئیسه با حضور نماینده فرماندار، سه نفر از اعضا قبل از انتخاب منشی اقدام به ترک استنکافی جلسه کردند.

* خواستار مداخله وزیر کشور هستیم

وی با بیان اینکه تظلم‌خواهی ما از مدیرکل امور شهری استانداری به‌عنوان مسئول امور شورای شهر همچنان بی‌پاسخ مانده است، گفت: در همین راستا خواستار مداخله وزیر کشور برای حل موضوع هستیم زیرا مردم این شهر از مشکلات بسیاری رنج می‌برند و نباید برای ندانم‌کاری برخی مسئولان متضرر شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول