اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه مسابقات المپیک و پارالمپیک

ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بوشهر شارژ مالی شدند

خبرگزاری فارس: در آستانه رقابت‌های المپیک لندن، در نشستی ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان بوشهر با دریافت 5 میلیون تومان وجه نقد شارژ مالی شدند.

ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بوشهر شارژ مالی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر صبح امروز در نشست مسئولان ورزش استان بوشهر با ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اظهار داشت: برای حمایت بیشتر و افرایش روحیه ورزشکاران مبلغ 5 میلیون تومان به هر کدام از 5 ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی بوشهر پرداخت کردیم.

رضا جمشیدی با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ استاندار بوشهر از بخش ورزش افزود: در سطح کشور، استانداری به اندازه استاندار بوشهر از ورزش و ورزشکاران حمایت نکرده به طوری که سال گذشته همه 10 درصد اعتبارات فرهنگی استان را به بخش ورزش تزریق کرد.

وی بیان کرد: همچنین برای حمایت بیشتر از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با دستور استاندار بوشهر اختصاص 5 واحد مسکونی از طرح مسکن مهر خارج از نوبت در اختیار این ورزشکاران قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: موفقیت‌های ورزشی استان بوشهر در عرصه ملی و جهانی حاصل تعامل و حمایت مسئولان و رسانه‌های استان بوده است.

جمشیدی بیان داشت: کسب سهمیه المپیک خیلی سخت است اما، ورزشکاران استان بوشهر با همت و تلاش خود توانستند این مهم را انجام دهند.

وی گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش استان بوشهر امسال شاهد حضور یک ورزشکار در رقابت‌های المپیک هستیم و امیدواریم این حضور در رقابت‌های بعدی تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اقدامات حمایتی از ورزشکاران و قهرمانان استان گفت:‌ برای همین منظور بانک اطلاعاتی ورزشکاران قهرمان استان تدوین شده تا بتوانیم بهتر و بیشتر به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

اگر تنگ‌نظری‌های پایتخت‌نشینان نبود سهمیه بوشهر افزایش می‌یافت

رئیس هیئت کم‌بینایان و نابینایان استان بوشهر نیز در این نشست گفت: اگر تنگ‌نظری مسئولان در پایتخت نبود سهمیه ورزشکاران استان بوشهر در پارالمپیک لندن افزایش می‌یافت.

محمد ابراهیم‌‌زاده افزود: ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک از بهترین‌های ورزش استان هستند و امیدوار به کسب مدال توسط آنان هستیم.

وی گفت: از مجموع سه ورزشکار کم‌بینای ایران در رقابت‌های پارالمپیک لندن دو ورزشکار از استان بوشهر هستند و این افتخاری بزرگ برای استان است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول