اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان خبر داد

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی گلپایگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی گلپایگان اجرا می‌شود.

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی گلپایگان

اسماعیل اقبالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ویژه‌ای در سطح این شهرستان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

وی هدف از اجرای این طرح را نظارت بر تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان بیان کرد و گفت: اقلام پر مصرفی مانند شکر، روغن، گوشت، لبنیات، سبزی و میوه، خرما، زولبیا و بامیه با قیمت مصوب در واحدهای صنفی توزیع می‌شود.

این مسئول هم‌چنین از توزیع مرغ به قیمت 4 هزار و 700 تومان در سطح شهر گلپایگان خبر داد و تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گر‌فته با اتحادیه مرغ‌داران، مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان و با هدف تعدیل قیمت بازار در ماه مبارک رمضان در فروشگاه و مراکز عرضه مواد پروتئینی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسان این اداره و هم‌چنین بازرسان امور صنفی همه روزه از واحدهای صنفی در سطح شهر بازدید می‌کنند، گفت: بازرسان وظیفه دارند با مشاهده تخلفات احتمالی با متخلفان برخورد کنند.

اقبالیان بیان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، مراتب را برای پی‌گیری به سامانه 124 و یا شماره 3286666 اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول