اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل کارخانه کشتی‌سازی صدرا:

ساخت نفتکش افراماکس با بالاترین دقت مهندسی انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل کارخانه کشتی‌سازی صدرا گفت: ساخت نخستین نفتکش افراماکس در جزیره صدرای بوشهر با بالاترین دقت مهندسی انجام شد.

ساخت نفتکش افراماکس با بالاترین دقت مهندسی انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سلمان ضربی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آب‌اندازی نخستین نفتکش افراماکس در بوشهر و اقدامات انجام شده برای تامین کیفیت این نفتکش اظهار داشت: نفتکش افراماکس که بنا به درخواست طرف ونزوئلایی بنام سوراکایما نامگذاری شده به 177 قسمت مجزا تقسیم شده و در اجرای پروژه 431 اتصال داشتیم که وزن هر قطعه 100 تا 200 تن بود.

وی افزود: تمام امور کیفی در اجرای پروژه را انجام دادیم و حداقل تعمیرات را نیز روی جوش‌های انجام شده در ساخت کشتی داشتیم و این کار به سرعت اجرای پروژه کمک کرد.

مدیر عامل کشتی‌سازی صدرا بیان کرد: 99 قسمت از 177 قسمت مختلف نفتکش سوراکایما به تائید مؤسسه رده‌بندی ساخت کشتی‌های غول‌پیکر رسیده است.

ضربی افزود: در اجرای این پروژه حداقل دورریزی ورق داشتیم و از نکات مثبت اجرای پروژه بود و موجب شد تا شاهد دقت مهندسی بالایی در این پروژه باشیم.

وی اضافه کرد: یکی از چالش‌های ما در اجرای پروژه نصب موتور با وزن 450 تن بود که با موفقیت انجام شد.

مدیر عامل کشتی‌سازی صدرا اظهار داشت: با امکانات شرکت صدرا و حضور متخصصان و کارگران متعهد ایرانی توانستیم نصب موتور را با موفقیت انجام دهیم در حالی که نصب این موتور اگر توسط شرکت‌های خارجی انجام می‌شد یک میلیون دلار هزینه داشت.

ضربی اضافه کرد:مجوز دریانوردی نفتکش سوراکایما نیز از سوی سازمان ویژه دریانوردی نفتکش‌ها صادر شده است.

لازم به ذکر است امروز با آب‌اندازی نخستین نفتکش ساخت صدرا به سفارش ونزوئلا ایران به جمع کشورهای تولید کننده نفتکش‌های غول‌پیکر پیوست.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول