اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری کرمانشاه:

مسابقات کورس و شتاب برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان کرمانشاه گفت: هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان، مسابقات کورس و شتاب را جمعه برگزار می‌کند.

مسابقات کورس و شتاب برگزار می‌شود

بهمن مشتکوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مسابقات کورس و شتاب به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه برگزار می‌شود.

مشتکوب تصریح کرد: مسابقات کورس و شتاب در کلاس‌های 1400، 1800 و 2000 سی‌سی انجام می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در روز جمعه ششم مرداد‌ ماه بعد از افطار رأس ساعت 21 در محل ترمینال شهید کاویانی با حضور علاقمندان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا روز پنجشنبه است، گفت: علاقمندان شرکت در مسابقه اسلالوم تا پایان وقت اداری پنجشنبه با در دست داشتن کارت عضویت هیئت و کارت بیمه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان با اشاره به پیست اختصاصی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری در استان خاطرنشان کرد: مراحل مطالعاتی و طراحی نقشه این پیست انجام گرفته است و برای گرفتن اعتبار در حال طی مراحل اداری است.

وی افزود: پیست اختصاصی اتومبیل‌رانان و موتورسواران در محدوده سراب قنبر در دو فاز که در فاز اول با 400 میلیون اعتبار و در فاز دوم اجرایی خواهد شد.

مشتکوب خاطرنشان کرد: در این پیست مسابقات و تمرینات رشته‌هایی چون ریس، کارتینگ، اسلالوم، آفرود و موتورسواری انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان به محض گرفتن اعتبار کار اجرایی پیست را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول