اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی:

ارومیه میزبان لیگ برتر کبدی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی گفت: ارومیه میزبان مرحله یک ‌هشتم نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی آقایان در شهریور ماه است.

ارومیه میزبان لیگ برتر کبدی است

حسین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مرحله مقدماتی تیم‌های لیگ برتر سالنی هفت نفره کبدی ارومیه در رده آقایان به میزبانی استان یزد برگزار شد و تیم ارومیه جزو چهار تیم گروه ب به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

وی افزود: شهرستان ارومیه برای میزبانی دور رفت یا برگشت مرحله یک هشتم لیگ برتر اعلام آمادگی کرده است.

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مرحله مقدماتی تیم‌های لیگ برتر سالنی هفت نفره تیم کبدی بانوان ارومیه نیز در استان همدان برگزار شد و توانستند تیم‌های زنجان و سمنان را شکست دهند اما در ادامه با شکست در مقابل استان‌های مرکزی و اصفهان از دور بعدی مسابقات حذف شدند.

دبیری در ادامه تصریح کرد: مرحله مقدماتی تیم‌های لیگ برتر سالنی هفت نفره تیم کبدی آقایان شهرستان نقده به میزبانی زنجان برگزار شد که متاسفانه در مرحله یک‌هشتم حذف شدند.   

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در مسابقات لیگ برتر سالنی هفت نفره 29 تیم در سطح کشور حضور دارند، گفت: مرحله مقدماتی در دو گروه 15 تیمی و 14 تیمی در استان زنجان و یزد برگزار شد و هشت تیم به مرحله نهایی صعود کردند.

وی با بیان اینکه مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر در شهریور ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: تیم کبدی ارومیه در این دوره از مسابقات حضور دارد و میزبانی یکی از مراحل رفت یا برگشت را برعهده گرفته است.

رئیس هیئت کبدی آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت رشته کبدی استان در سطح کشور گفت: حضور سه تیم استان در بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر کبدی کشور نشانگر جایگاه مطلوب استان در سطح کشور است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول