اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

تولید شیر در جهرم کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: میزان تولید شیر دامداران جهرم در سال‌های گذشته روزانه 50 تن بوده که به علت بی‌توجهی و عدم حمایت مسئولان از دامداران این رقم به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

تولید شیر در جهرم کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، داود ملکوتی صبح امروز در جمع تعدادی از کشاورزان و دامداران این شهرستان اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت ما در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی این است که با وحدت و همدلی از کشاورزان، دامداران و باغداران حمایت کرده و شاخص‌های کشاورزی را توسعه داده و به خودکفایی برسیم. 

وی با بیان اینکه دامداران جهرمی در سال‌های گذشته روزانه 50 تن شیر تولید داشته‌اند، گفت: به علت بی‌توجهی و عدم حمایت مسئولان از دامداران تولید شیر در جهرم به پایین‌ترین سطح خود رسیده و این امر موجب کمبود شدید شیر در این شهرستان و نارضایتی شهروندان شده است.  

فرماندار جهرم با اشاره به تحریم غرب برای تخریب مسائل اقتصادی ایران خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به خیال خودشان ایران را در جنگ اقتصادی قرار داده‌اند اما باید بدانند که با کمک و همکاری مسئولان، کشاورزان و دلسوزان نظام مشکل اقتصادی کشور برطرف می‌شود و ایران اسلامی در مورد تولید پروتئین و لبنیات به خودکفایی می‌رسد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول