اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی:

طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌‌شمالی از 29 به 34 طرح افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: با توجه به جمع‌بندی صورت گرفته، تعداد طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی از 29 به 34 طرح افزایش یافت.

طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌‌شمالی از 29 به 34 طرح افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، احمدرضا عفتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ساختمان استانداری خراسان‌شمالی، راه‌آهن جوین – اسفراین، کنارگذر فاروج، آسفالت جاجرم – میامی، تکمیل مجتمع آموزشی عشایری دخترانه مانه و سملقان را از جمله طرح‌های افزوده شده به طرح مهر ماندگار در استان برشمرد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح‌ها افق روشنی را در طرح‌های عمرانی و اقتصادی خراسان‌شمالی ایجاد می‌کند که امیدواریم با عزم و اراده‌ای که در استان دیده می‌شود در زمان‌بندی مقرر این طرح‌ها تکمیل شود و مردم بتوانند از مواهب آن بهره ببرند.

وی گفت: در طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی یک بخش قابل توجهی از طرح‌های مربوط به طرح‌های حوزه راه و شهرسازی مثل فرودگاه بین‌المللی بجنورد ، باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان، کنارگذرهای مرکز استان و فاروج، بیمارستان‌های آشخانه و فاروج است.

عفتی افزود: در حوزه سدها  و در اجرای طرح‌های مهر ماندگار پیش‌بینی شده که حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه دو سد در استان به مرحله بهره‌برداری برسد و نیز در این راستا سه شبکه آبیاری هم لحاظ شده که به حوزه کشاورزی استان کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به شبکه آب‌رسانی به بجنورد از دیگر طرح‌های مهر ماندگار این استان گفت: امیدواریم تا آذرماه سال جاری مردم بتوانند از آب تصفیه شده با کیفیت بالا بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه تملک اراضی در فرودگاه بجنورد از طرح‌های مهر ماندگار باید ظرف دو ماه انجام شود اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت مالکان اراضی، این پروژه در زمان مقرر اجرایی و قبل از دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول