اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

نگرانی در بازپرداخت اوراق مشارکت به بانک وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نزدیک شدن زمان بازپرداخت اصل و سود اوراق‌ مشارکت بلوار پیامبر اعظم (ص) گفت: با کمک گرفتن از دولت نگرانی در این موضوع برطرف می‌شود.

نگرانی در بازپرداخت اوراق مشارکت به بانک وجود ندارد

محمد آتش‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه هم‌اکنون دومین سال طرح احداث حرم تا جمکران را پشت سر می‌گذاریم اظهار کرد: این طرح ملی بیش از یکسال در پیچ و خم کمیسیون ماده پنج مانده است که امیدواریم با نزدیک شدن به زمان بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت طرح بلوار پیامبر اعظم (ص)، تا دو ماه آینده نتیجه این کمیسیون اعلام شود.

وی با ابراز امیدواری از نتیجه این کمیسیون بیان کرد: بعد از اعلام نتیجه کمیسیون ماده پنج و بر اساس مصوباتی که تدوین شده زمین‌های این طرح را واگذار می‌کنیم و در مقابل واگذاری زمین‌ها می‌توانیم بدهی بانک را بدهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در صورتی که طرح فروش بدنه در کمیسیون ماده پنج به تصویب نرسد نمی‌توانیم زمین‌های این طرح را واگذار کنیم و در نتیجه هزینه بانک تأمین نمی‌شود.

وی به مشکلات و سنگ‌اندازی‌ها در تملک پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) اشاره و ابراز کرد: املاکی در مسیر پروژه وجود دارد که هنوز مالکان آن به واگذاری این املاک به شهرداری رضایت نداده‌اند.

آتش‌زر ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم مالکان املاک در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) را نسبت به واگذاری املاک خود به شهرداری راضی کنیم تا این مسیر برای احداث پروژه آماده شود.

وی با بیان اینکه نگرانی در بازپرداخت هزینه‌های مورد نظر از شهرداری نداریم گفت: در مرحله نخست برای تأمین هزینه‌های بانک قصد داریم بلوک‌هایی که مشکلی برای واگذاری آن‌ها وجود ندارد را واگذار کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای احداث پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته شده است که آبان ماه امسال زمان بازپرداخت آن به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه 700 میلیارد تومان باید در زمان مقرر به بانک پرداخته شود گفت: مقداری از سودهای ناشی از فروش اوراق مشارکت پرداخت شده است که سازمان توسعه و عمران به عنوان مجری بلوار پیامبر اعظم (ص) بر این مسئله واقف است.

آتش‌زر خاطر نشان کرد: در زمینه بازپرداخت اصل و سود اوراق‌ مشارکت بلوار پیامبر اعظم (ص)، مشکلی وجود ندارد و قصد داریم از دولت در این مسئله کمک بگیریم تا این پروژه تا پایان مدت زمان پنج سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول