اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا نیمه شعبان

مسیر تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور زائران در ایام نیمه شعبان مسیر تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) بازگشایی خواهد شد.

مسیر تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد تقی نادعلی امروز در بازدید حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: این پروژه یکی از مسیرهایی است که می‌تواند در گسترش مسائل فرهنگی در سطح شهر موثر باشد.

وی اذعان داشت: این پروژه سالیان سال در دستور کار برای اجرا قرار گرفته بود اما به دلیل مشکلات مالی اجرا نمی‌شد که پس از تلاش‌های مسئولان و تخصیص بودجه و فروش اوراق مشارکت این طرح در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بیان داشت: پروژه پیشرفت مناسبی داشته و مسیر اصلی نیز در حال آماده سازی است که به صورت چند شیفته کارگران مشغول کار هستند.

نادعلی تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده زائران در ایام نیمه شعبان در شهر قم و مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصوم(س)، در تلاش هستیم تا مسیر تندروی این بلوار هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری رسیده و آماده استفاده برای زائران قرار گیرد.

وی بیان داشت: راه‌اندازی این مسیر می‌تواند مشکلات ترافیکی که هر سال شاهد آن بودیم را از بین ببرد و به عنوان مسیری مطمئن در اختیار زائران قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: بعد از آن وجود ریل راه آهن در آن منطقه را رفع خواهیم کرد تا بلوار به صورت کلی در اختیار مردم قرار گیرد.

نادعلی در خصوص پل بعثت گفت: ستون‌گذاری این پل انجام شده و تنها عملیات خاکبرداری آن مانده است که این عملیات نیز تا نیمه شعبان انجام شده و به اتمام خواهد رسید.

وی تاکید کرد: این پل مسیر عبوری خودروها از میدان بسیج به خیابان هنرستان است که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در کاهش ترافیک داشته باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول