اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

کشف 26 فقره سرقت از منازل در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 26 فقره سرقت از منازل در طول هفته گذشته در سطح استان کشف شد.

کشف 26 فقره سرقت از منازل در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: در هفته گذشته 29 مورد سرقت از منازل روی داد که با همکاری مردم 26 فقره از سرقت منازل کشف شد.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی دو فقره سرقت از مغازه کشف شده است، گفت: همچنین 10 دستگاه اتومبیل در این مدت زمان به سرقت رفته است و 12 دستگاه اتومبیل کشف شده است.

جدیدی با بیان اینکه 28 دستگاه موتور سیکلت نیز به سرقت رفته و تنها 9 مورد کشف شده است، ادامه داد: در هفته گذشته 67 نفر سارق، 56 نفر معتاد، 76 قاچاقچی مواد مخدر و 51 نفر قاچاقچی کالا در سطح استان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در این مدت دو فقره تصادف درون شهری اتفاق افتاده که دو نفر کشته شدند، همچنین 130 فقره تصادف جرحی روی داده و در این زمینه 140 نفر مجروح شدند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین چهار فقره تصادف فوتی برون شهری در یک هفته گذشته اتفاق افتاده و منجر کشته شدن چهار نفر شده و 61 مورد تصادف جرحی برون شهری صورت گرفته و در این زمینه 109 نفر مجروح شدند.

جدیدی در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی استان به منظور حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی و در راستای حفظ قانون و مقررات در تیر ماه امسال طرح‌ عفاف و حجاب، جمع‌آوری صنوف متخلف و جمع‌آوری ماهواره با اقتدار و شدت بیشتری عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد اخلاقی و ناهنجاری‌های اجتماعی وظیفه همه ارگان‌ها است، افزود: در این راستا نیروی انتظامی به تنهایی موقف نمی‌شود بلکه همکاری همه ارگان‌ها و سازمان‌ها ضروری است تا با ایجاد فرهنگ‌ و غنی‌سازی ارزش‌های جامعه با فساد اخلاقی و اهرم‌های فشاری قدرت‌های استکباری در تحمیل فرهنگ‌های پوشالی‌شان و جنگ نرم بر ضد ملت ایران مبارزه همه‌جانبه کنیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ‌‌رسانه‌های جمعی را قوی‌ترین اهرم در راستای فرهنگ‌سازی عنوان کرد و گفت: امروز بزرگ‌ترین حربه دشمنان ایران دین‌زدایی از طریق ارائه مدهای غربی، ماهواره، اعتیاد جوانان و بی‌حجابی است که رسانه جمعی باید در این راستا بیشتر از گذشته قلم‌فرسایی کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول