اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بوعلی سینا:

بی‌دقتی در استفاده از ظرف ترکیب حلال‌ها موجب حادثه همدان شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به حادثه امروز در دانشگاه شیمی گفت: باید هر حلالی که در آزمایش شیمی مصرف می‌شود در ظرف خاص خود ریخته شود ولی به دلیل بی‌دقتی حلال‌ها در یک ظرف ریخته شده و حادثه رخ داده است.

بی‌دقتی در استفاده از ظرف ترکیب حلال‌ها موجب حادثه همدان شد

محمدعلی زلفی‌گل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حادثه انفجار امروز دانشکده شیمی در دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: امروز در حین انجام آزمایش توسط دانشجویان در آزمایشگاه شیمی آلی، ظرف پرتاب حلال‌های مصرف‌شده منفجر و سبب بروز این اتفاق شده است.

وی با بیان اینکه پنج تن از دانشجویان در این حادثه آسیب دیدند، افزود: آسیب‌دیدگان چهار دانشجوی دختر و یک دانشجوی آقا هستند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه این حادثه 12:40 دقیقه امروز رخ داد، اظهار داشت: در حال حاضر حال چهار نفر از این دانشجویان خوب است و فقط یکی از دانشجویان دختر این حادثه از ناحیه چشم آسیب دیده است.

وی در پایان سخنانش به دلیل این انفجار پرداخت و افزود: باید ظرف‌های حلال‌ها در آزمایشگاه جدا باشد و هر حلالی که مصرف می‌شود باید در ظرف خاص خود ریخته شود ولی به دلیل بی‌دقتی صورت گرفته احتمالاً همه حلال‌ها در یک ظرف ریخته شده و زمینه بروز این حادثه را فراهم کرده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول