اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تداوم حوادث ناشی از بقایای جنگ

انفجار مین در قصرشیرین یک نفر را مجروح کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: بر اثر انفجار یک قبضه مین به جای مانده از دوران هشت سال دفاع مقدس در منطقه مرزی خسروی از توابع این شهرستان یک نفر مجروح شد.

انفجار مین در قصرشیرین یک نفر را مجروح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین پروین اظهار کرد: این انفجار در منطقه خسروی رخ داد که بر اثر آن یکی از نیروهای مرکز مین‌زدایی به‌نام سعید امیر‌خانی،26 ساله اهل و ساکن کرمانشاه در حین پاک‌سازی میادین مین با یک دستگاه بلدوزر متعلق به شرکت سخت‌کوشان کلهر، در اثر برخورد با مین و انفجار آن دچار موج گرفتگی شد.

براساس گزارش فرمانداری پروین تاکید کرد: مصدوم حادثه بلافاصله با حضور عوامل امدادی و درمانی به بیمارستان حضرت ابوالفضل‌العباس قصرشیرین منتقل و مورد درمان و مداوای پزشکان این مرکز درمانی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در روزهای 16 و 19 اردیبهشت‌ماه جاری نیز انفجار دو قبضه مین در مناطق قلعه سبزی در بخش مرکزی و ولدکشته در منطقه سومار منجر به مجروح شدن دو نفر از اعضای گروه‌های پاک‌سازی مین شده بود.

به رغم تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای پاک‌سازی میادین مین، تاکنون صدها نفر از مردم مناطق مرزی استان کرمانشاه به‌خصوص مرزداران، عشایر و نیروهای گروه‌های پاک‌سازی اراضی آلوده به مین در شهرستان قصرشیرین بر اثر برخورد و یا انفجار مین و مهمات به جای‌مانده از دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیده و یا جانباز، مجروح و معلول شده‌اند.

انتهای پیام/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول