اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستای درگز نیکشهر رخ داد

7 کشته و زخمی بر اثر انفجار نارنجک

خبرگزاری فارس: بر اثر انفجار غیرعمدی یک قبضه نارنجک در روستای درگز از توابع شهرستان نیکشهر، سه نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

7 کشته و زخمی بر اثر انفجار نارنجک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان‌وبلوچستان، ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر صبح امروز در پی‌خبری مبنی بر وقوع انفجار در روستای درگز از توابع شهرستان نیکشهر بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام می‌شوند.

بر پایه این گزارش، ماموران انتظامی پس از حضور در محل واقعه در مشاهدات اولیه متوجه می‌‌شوند که این حادثه بر اثر انفجار غیرعمدی یک قبضه نارنجک دستی در یک منزل مسکونی رخ داده که بر اثر انفجار، سه نفر کشته و چهار نفر دیگر هم به شدت مجروح شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: تحقیقات پلیس حاکی از آن است که این نارنجک را یکی از افراد روستا به نام "کریم"  از کوه‌های اطراف روستایشان پیدا می‌کند و به خانه می‌برد که به دلیل ناآگاهی از کارکرد آن سبب انفجار شده و در نتیجه خود و اعضای خانواده‌اش کشته می‌شوند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول