اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه با توزیع 7 میلیارد متر مکعب

8 درصد گاز کشور در آذربایجان‌شرقی توزیع و مصرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: سالانه با توزیع 7 میلیارد متر مکعب گاز، هشت درصد گاز کشور در استان آذربایجان‌شرقی توزیع و مصرف می‌شود.

8 درصد گاز کشور در آذربایجان‌شرقی توزیع و مصرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله ‌دینی صبح امروز در جلسه با روسای ادارات گاز نواحی شهرستان‌ها و مرکز استان و همچنین روسای ادارات گاز شهرستان‌های استان اظهار کرد: شاخص عملکرد مطلوب میزان رضایتمندی مردم از خدمات است.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی با سعه‌صدر از شاخصه‌های اصلی سازمان‌های توانمند و هدفگرا بوده و منجر به حفظ و تداوم جایگاه شرکت و دستیابی به رضایت مردمی به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه شرکت خواهد بود.

دینی ضمن قدردانی از تلاش روسای نواحی گازرسانی در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم ادامه داد: اصلی‌ترین مباحثی که در حوزه تعاملات با مشترکان نیازمند بررسی و بهبود است موضوع کنتورخوانی و وصول مطالبات شرکت بوده چراکه کنتورخوانی دقیق و مدون زمینه‌ساز وصل به موقع قبوض گاز و به تبع آن استمرار فعالیت در بخش گازرسانی را در پی داشته و در این زمینه همیاری و مشارکت مردم بسیار اهمیت دارد.

دینی بر لزوم بهره‌گیری از سیستم تشویق و پاداش متناسب با نحوه انجام امور محوله به کارکنان تاکید و اظهار کرد: سازماندهی نیروهای تحت مجموعه و ایجاد تناسب شغلی با میزان استعداد، تجربه و ظرفیت کاری کارکنان زمینه لازم به منظور افزایش بهره‌وری نیروی انسانی را فراهم خواهم آورد.

وی همچنین از تمرکز و احداث مجموعه واحد دیسپچینگ گاز به منظور توزیع گاز بخش‌های مختلف استان خبر داد و اعلام کرد: اندازه‌گیری گاز توزیع شده و جلوگیری از پرت گاز از مبحث‌های مهم و اساسی در مصارف استان بوده و با وجود اینکه این شرکت با توزیع هفت میلیارد متر مکعب گاز، سهم نزدیک به هشت درصدی از توزیع گاز کشور را بر عهده داشته، توجه و اندازه‌گیری دقیق مصارف عمده و صنعتی تا حد زیادی منجر به جلوگیری از هدررفت انرژی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان حفاظت و نگهداری از تاسیسات و تجهیزات گازرسانی را از وظایف اصلی شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: نشت‌یابی از شبکه‌های گاز، ضخامت‌سنجی خروجی CGS و TBS از اصلی‌ترین امور اجرایی در حفاظت از تاسیسات بوده، از این رو ایجاد واحدها و نیروهای آموزش‌دیده در  تمام نواحی گازرسانی به منظور اعمال کنترل‌های لازم و به موقع ضروری و الزامی است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول