اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرلنگه خبر داد

اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار به بندر لنگه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندرلنگه از اختصاص 140 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی به این شهرستان در بودجه سال 91 خبر داد.

اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار به بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، غلامحسین زارعی در نشست شورای اداری این شهرستان در جمع مدیران با بیان سخنانی پیرامون وضعیت کلی کشور و منطقه اظهار داشت: در این برهه حساس که تمامی دشمنان سهمی در ایجاد نارضایتی در بین مردم دارند مسئولان باید با تلاش و کوشش بیشتر زمینه ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر را فراهم آورند.

وی ادامه داد: مسئولان باید توجه داشته باشند، علاوه بر این در گفتار، کردار و اظهارنظرهای خود نیز مواظب باشند که زمینه سیاه‌نمایی خدمات نظام و در نتیجه نارضایتی مردم فراهم نشود.

فرماندار شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه دشمنان همواره مترصد فرصت برای ضربه زدن به انقلاب و آرمان‌های آن هستند، افزود: اینکه امروز غرب تمام تلاش خود را برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی و نظام دینی به کار گرفته است بر کسی پوشیده نیست و در این راه اندیشه‌های آنان برای مسلمان از جمله مردم ایران روشن و شفاف شده است.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی هرمزگان طی هفته گذشته گفت: بیش از 140 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان به شهرستان بندرلنگه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: از مدیران ادارات شهرستان انتظار می‌رود نسبت به پی‌گیری اعتبارات ملی و استانی از طریق دستگاه‌های متبوع استانی خود تلاش کنند.

این مسئول هم‌چنین بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی شبکه دولت با هدف تسریع در انجام مکاتبات و خدمات بیشتر بین دستگاه‌ها و مدیران تاکید کرد.

فرماندار شهرستان جنوبی بندرلنگه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ماه رمضان افزود: سناریوی جدید استعمار و غرب در حوزه اقتصادی از جمله تحریم و ایجاد جو روانی در بازار بر ضرورت حفظ هوشیاری همه مسئولان و مردم می‌افزاید.

در ادامه این نشست مدیران برخی از دستگا‌ه‌ها پیرامون عملکرد و دستاوردهای حوزه مدیریتی خود گزارش ارائه دادند.

بندرلنگه واقع در غرب مرکز استان هرمزگان از جمله بنادر معروف و تاریخی جنوب ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان در حال حاضر نیز از شهرستان‌های مهم و مطرح هرمزگان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول