اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان:

نخستین بالگرد ملی در بهمن‌ماه امسال آزمایش می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: نخستین بالگرد ملی ساخت دانشگاه صنعتی اصفهان در بهمن‌ماه سال جاری آزمایش می‌شود.

نخستین بالگرد ملی در بهمن‌ماه امسال آزمایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمداسماعیل همدانی‌گلشن در مراسم چهارمین دوره طلیعه آموزش مبانی اندیشه اسلامی که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، به 144 شهید دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره کرد و افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان یک وظیفه مهم دارد که آن رسیدن به اهداف علم و دین است.

وی افزود: باید بعد معنوی و دینی دانشجویان و اساتید را در این راستا تقویت کنیم و افرادی را تربیت کنیم که عاشق خدمت به رهبری و دلسوز ملت و شهدا باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: دانشجویان باید علاوه بر متعهد بودن بهترین طرح‌های پژوهشی را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در بخش علم امروز آنچه به ارتقای علمی کمک و قلب رهبر را خوشحال و مقابله با استکبار و تحریم‌ها می‌کند، قدم‌های جهشی و حرکت علمی است.

همدانی‌گلشن اضافه کرد: امروز مدیران ما باید شبانه‌روزی کار کنند تا به اهداف در جهت رفاه مردم برسیم.

وی ادامه داد: باید در آینده نزدیک مرجعیت فناوری علمی در کشور را به دست بگیریم و افراد با اعتقاد و با انگیزه را تربیت کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان در امر آموزش، پژوهش و فناوری به موفقیت رسیده و نیز در بحث دفاعی کارهای بزرگی انجام داده است.

وی افزود: سال گذشته مجموعه قراردادها و رشد مقالات دو برابری شده است، چنانکه رشد مقالات در ایران بالاتر از نرخ جهانی است.

همدانی‌گلشن ادامه داد: کنسرسیومی در دانشگاه صنعتی تشکیل شد که برای رسیدن به فناوری کلیدی هواپیما با دانشگاه علم و صنعت امیرکبیر همکاری داشته است چنانکه طراحی هواپیمای 100 تا 150 نفره دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است که در آینده‌ای نزدیک ساخته می‌شود.

وی افزود: این بالگرد با ظرفیت 14 نفر به همت دانشجویان، استادان و متخصصان ایرانی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول