اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد

ارتقای محتوای منابر از طریق آموزش روحانیون و مبلغین

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم ارتقای محتوای منابر از طریق آموزش روحانیون و مبلغین تاکید کرد.

ارتقای محتوای منابر از طریق آموزش روحانیون و مبلغین

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ در حسینیه عاشقان ثارالله کنگان اظهار داشت: بدون شک ماه رمضان بهترین فرصت برای زدودن زنگار گناه از دل است و باید با خودسازی کوشید تا مسیر رشد اخلاقی و تکامل معنوی را به خوبی و درستی طی کرد.

وی افزود: مبلغین و روحانیون باید به سمت خودسازی و رعایت تقوای الهی حرکت کنند و از آن جا که "هر سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند"، لذا ما به عنوان مبلغین دینی باید سعی کنیم خودمان عامل به آن چه می‌گوییم باشیم تا مردم نیز سخنان ما را با جان و دل پذیرا باشند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تقدیر از حضور بانیان، متولیان مساجد و امام جمعه کنگان، از مبلغین خواست که قبل از همه مسائلی که قصد دارند در منبرها بیان کنند احکام شرعی را مدنظر قرار دهند.

موسوی‌نیا ضمن تاکید بر لزوم گسترش اخلاق اسلامی و مسائل شرعی از مبلغین خواست که قبل از بیان هر نکته‌ای، خود عامل به آن باشند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: یکی دیگر از وظایف مبلغین کشف چهره‌های نخبه در طول ایام تبلیغی خود است چرا که ما طرحی از استعدادها را داریم که اگر همین استعدادها به حوزه علمیه هدایت شوند فواید خوبی برای جهان اسلام دارند.

موسوی‌نیا روحانیت را به عنوان رهبر مسجد عنوان و به آنها توصیه کرد که همواره سعی کنند با ایجاد جو وحدت و همدلی با هیئت امنا و بانیان مسجد همگام باشند.

وی یادآور شد: ارتقای محتوای منابر از طریق آموزش روحانیون و مبلغین از مهم‌ترین مسایلی است که مورد تاکید تبلیغات اسلامی قرار دارد و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول