اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) مهریز خبر داد

آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه 5رمیلیون تومانی به مردم مهریز

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) مهریز گفت: اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه 5 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد به شهروندان مهریزی پرداخت می‌شود.

آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه 5رمیلیون تومانی به مردم مهریز

علی‌محمد محرابیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا (ع) مهریز ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه 5 میلیون تومانی به مردم مهریز را آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان مهریز در حوزه‌های اشتغال و ازدواج جوانان، تاکنون فعالیت‌های چشمگیری انجام داده است.

محرابیان با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا (ع) مهد خدمت و مهرورزی و از نخستین دستاوردهای دولت نهم در حوزه اشتغال و ازدواج است، تصریح کرد: هدف از تشکیل صندوق، رفع‌ دغدغه‌های اشتغال و ازدواج جوانان است.

وی ادامه داد: بر همین اساس، ایجاد اشتغال از طریق اعطای تسهیلات و حمایت از تولیدات زودبازده صورت می‌گیرد.

محرابیان، تسهیلات پرداختی به زوج‌های جوان را به مبلغ 964 میلیون تومان و تسهیلات پرداختی به جوانان جویای کار و واجد شرایط را 665 فقره به مبلغ 4هزار و 686 میلیون و 574 هزار تومان اعلام کرد.

وی افتتاح شعبه دریافت و پرداخت را از دیگر اقدامات ارزنده این صندوق نام برد و افزود: با افتتاح این شعبه، زمینه پرداخت تسهیلات 5 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد به شهروندان مهریزی فراهم شده است.

محرابیان تصریح کرد: در این زمینه تاکنون یک‌هزار و 300 فقره افتتاح حساب به مبلغ 600 میلیون تومان، تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه وجوه مردمی به تعداد 70 فقره و مبلغ 350 میلیون تومان و تسهیلات پرداختی به فرهنگیان شهرستان به مبلغ 29 میلیون و 800 هزار تومان صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول