اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

9500 نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کانون فکری کودکان شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 9 هزار و 500 عضو از کلاس‌های اوقات فراغت طرح تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری بهره‌مند می‌شوند.

9500 نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کانون فکری کودکان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرویز شاهوردی پیش از ظهر امروز در بازدید از برنامه‌های این کانون، اظهار داشت: کلاس‌های ویژه و کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در تابستان با شور و نشاط در مراکز فرهنگی هنری استان از اول تیرماه با تعداد 867 کلاس ویژه در 20 مرکز ثابت فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برپا است.

وی با اشاره به رشته‌های در حال تدریس در سطح کانون‌های پرورش فکری کودکان این استان، گفت: رشته‎های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، قرآن و حدیث، پویانمایی، عروسک‌سازی، ظریف بری با چوب، زبان‎آموزی، رباتیک، روخوانی و موسیقی توسط 86 مربی و با حضور 9 هزار و 500 عضو به مراکز حال و هوای تابستانی بخشیده است.

شاهوردی ابراز داشت: این تعداد کلاس‌ها 250 کارگاه ادبی حضوری و شعر و داستان و 500 کارگاه هنری و 117 کلاس ادبی، هنری و فرهنگی ویژه را شامل می‌شود.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: این کلاس‎ها تا پایان مرداد ماه به مدت 17 جلسه برگزار و در پایان نمایشگاهی از آثار در مراکز سراسر استان برگزار می‌شود و در معرض دید خانواده‌ها و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در صورت برنامه‌ریزی و استقبال اعضا این کلاس‎ها در ترم پاییز نیز برگزار خواهد شد.

شاهوردی افزود: در حال حاضر 23 کانون، دو مرکز سیار و پستی در سطح استان به ارائه خدمات و امکانات خود به کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 243 هزار و 827 جلد کتاب در کانون موجود است که به زودی نیز تعداد بیشتری به این کتاب‌ها اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول