اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ‌نشست خبری مطرح شد

بختیاری‌زاده: استراتژی صبا پیروزی در تمام دیدارهای خانگی است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم کسب پیروزی در تمام دیدارهای خانگی را استراتژی صبا در لیگ دوازدهم عنوان کرد.

بختیاری‌زاده: استراتژی صبا پیروزی در تمام دیدارهای خانگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ناصر بختیاری‌زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: دلیل عدم حضور یحیی گل‌محمدی در این نشست خبری حضور وی در تمرینات تیم در ورزشگاه یادگار امام قم بود.

وی در خصوص دیدار حساس صبا و پیکان در آغاز لیگ دوازدهم بیان داشت: با توجه به حضور عبدالله ویسی در رأس کادر فنی تیم پیکان، این تیم حریف خوب و قابل احترامی است ولی فوتبال امروز بر اساس تغییرات و تحولات آن جذاب و تماشایی است و ما در دیدار هفته نخست به دنبال پیروزی در خانه هستیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: خوب می‌دانیم که احتمالا عبدالله ویسی تفکراتی را که سال گذشته در تیم صبای قم داشت در تیم پیکان تغییر داده است ولی ویسی برای ما تا پیش از مسابقه یک دوست صمیمی است، اما در میدان مسابقه رقیب جدی وی خواهیم بود.

وی ابراز داشت: به محض آغاز بازی حساس هفته نخست با پیکان تهران، تلاش و کوشش بسیاری برای پیروزی خواهیم داشت، زیرا استراتژی ما در این فصل کسب پیروزی در تمام دیدارهای خانگی است تا همچون فصل گذشته موفق عمل کنیم.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: بازیکنان ما نسبت به سال گذشته در کیفیت بهتری قرار دارند، ما مهره‌های بسیار بهتری جذب کرده‌ایم و نفرات جدیدی که به تیم فوتبال صبای قم پیوسته‌اند به مراتب شرایط و توانایی بالاتری از بازیکنان جدا شده از تیم صبا دارند.

وی ابراز امیدواری کرد تماشاگران قمی در این دیدار حمایت کاملی از تیم صبای قم داشته باشند و صبا به پشتوانه آنها در لیگ دوازدهم و لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: با توجه به دو اردوی آماده‌سازی بسیار خوبی که در اردبیل و ترکیه برگزار کرده‌ایم و همچنین شروع به موقع تمرینات و برنامه‌های تدارکاتی از نظر روحی، جسمی و وحدت تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول