اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

قوانین کار‌آمد در حوزه شهری گره‌های کور را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب قوانین کارآمد در مجلس شورای اسلامی به ویژه در حوزه مدیریت جامع شهری می‌تواند گره‌های کور حوزه اجرا و عمران شهری را برطرف کند.

قوانین کار‌آمد در حوزه شهری گره‌های کور را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن ظهر امروز در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ‌بر خلاف ادوار گذشته مجلس ما سعی داریم با استفاده از توانمندی و کار‌آمدی نمایندگان استان طرح‌ها و پیگیری‌هایی را مورد هدف‌گذاری اصلی قرار دهیم که مفید به حال شهروندان و شهر و دیارمان باشد تا برخی از موانع پیش روی شورای شهر و شهرداری نیز به سرعت برطرف شود.

وی از تهیه پیش‌نویس اخذ 50 میلیارد تومان اعتبار سفر چهارم رئیس جمهور برای شهرداری‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ما از طریق نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور تامین و تزریق این میزان اعتبار را مورد نظر قرار دادیم تا بتوانیم از این طریق یک فرصت استثنایی برای کار و تلاش بیشتر را مهیا کنیم.

این نماینده مجلس شوراها و شهرداران توانمند را شایسته برخورداری از قوانین و مصوبات روزآمد و راهگشا توصیف کرد و یادآور شد: به دلیل تجربه‌ای که در شورا و شهرداری دارم معتقدم این مجموعه‌ها به تنهایی قادر نیستند به شکل گسترده خدمات ارائه دهند که در این بین باید همه مجموعه‌های دولتی یاریگر باشند تا شهری مانند اردبیل که جمعیتی بیش از نیم میلیون نفر دارد بتواند در مسیر ارائه خدمات مناسب و توسعه حقیقی قرار گیرد.

پیر‌موذن بار دیگر با انتقاد از مجموعه مدیران بانک‌های استان در تخصیص ندادن 1000 میلیارد تومان از منابع بانکی خود برای کار‌آفرینان و سرمایه‌گذاران گفت: به دلایل نامعلوم تنها یک پنجم اعتبار تخصیص یافته از طریق صندوق توسعه ملی به استان اردبیل جذب شده است در حالی که این فرایند می‌توانست شرایط بهتر از این داشته باشد.

وی همراهی و همکاری خوب شورا و شهرداری را در بهبود فرایند اجرا و عمران شهری بسیار خطیر توصیف کرد و افزود: از شوراها انتظار می‌رود با سعه صدر بیشتر شهرداران را همراهی کنند که ما اخیراً شاهد برکناری شهردار جوان و پر‌تلاش سرعین از طرف شورای شهر بودیم که اگر از دستمان برآید در قالب کمیسیون شوراهای مجلس در انتخابات پیش رو این دو عضو شورای شهر سرعین را رد صلاحیت خواهیم کرد چرا که فرصت کمتر از یک ماه برای مدیری لایق و شهرداری جوان دادند که این فرصت بسیار اندک است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگو و دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل در پایان سخنان خود از اخذ مجوز لازم برای پرداخت بیش از یک میلیارد تومان برای آزاد‌سازی میدان مصلای اردبیل خبر داد و اظهار داشت: به فضل الهی و در صورت تصویب شورای شهر اردبیل این آزاد‌سازی با کسب رضایت مالکان انجام می‌شود و بنده یقین دارم که با این حرکت رضایت مردم و نمازگزاران نیز جلب خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول