اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق انتظامی اصفهان:

60 طرح در راستای ارتقای منزلت نیروی انسانی اجرا شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق انتظامی اصفهان گفت: 60 طرح در راستای ارتقای منزلت نیروهای انسانی توسط پلیس اصفهان در حوزه‌های مختلف اجرایی شد.

60 طرح در راستای ارتقای منزلت نیروی انسانی اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی در مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تشریح مختصری از فعالیت‌های این فرماندهی در مدت دو سال و شش ماه خود پرداخت و اظهار کرد: پلیس نیروی انتظامی در استان اصفهان توانسته است 60 طرح را در راستای ارتقای منزلت نیروهای انسانی توسط پلیس اصفهان در حوزه‌های انسان‌محوری، دانش‌محوری و امنیت انتظامی اجرایی کند.

وی افزود: در سال گذشته در راستای ارتقای تحصیلی مسئولان انتظامی و امنیتی دانشگاه علمی کاربردی را راه‌اندازی کردیم که توانستیم در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نزدیک 400 نفر را پذیرش کنیم.

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان به مهم‌ترین اقدامات خود پرداخت و تصریح کرد: طرح امنیت محله‌محور، راه‌اندازی گشت ویژه پارک، راه‌اندازی پلیس گردشگری، اجرای طرح آرامش در سه مرحله، برگزاری نمایشگاه غدیر تا محرم، فعال کردن شش ایستگاه عفاف و حجاب، اجرای طرح ریحانةالنبی و خوش حجابی، طرح جامع پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی، تجهیز گشت‌های انتظامی استان به GPS و GIS و تفکیک گشت 110 از گشت پیش‌گیری را از اقدامات مهم پلیس اصفهان در زمان فعالیت‌های دوران خدمت در اصفهان است

وی تغییر نگرش به موضوعات خاص از امنیتی به اجتماعی، اشراف اطلاعاتی و فشار به مجرمان و هنجارشکنان و رفتار اصولی و ارشاد با بخش عمده مردم را از بازتاب‌های مهم اقدامات پلیس اصفهان برشمرد.

کرمی در ادامه از کشف بیش از 43 تن انواع مواد مخدر از سال 89 تاکنون در اصفهان اشاره کرد و گفت: در طول سال‌های 84 تا 91، رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس با افزایش 23 درصدی و شکایات مردم با کاهش 53 درصدی رو به رو بوده است.

وی ادامه داد: احساس امنیت مردم اصفهان پنج درصد افزایش و جرایم کارکنان نیروی انتظامی کاهش 37.8 درصدی در طول سال‌های 84 تا 91 داشته است.

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان گفت: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در صدا و سیما، استفاده از ماهواره در اصفهان از 54 درصد به 32 درصد کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: جرایم خشن در استان اصفهان نیز در طول این مدت 52 درصد کاهش و احساس امنیت دو درصد افزایش یافته است.

کرمی به طرح جامع پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ایده این طرح از ابتدای سال 90 و با جمع‌بندی مصادیق جنگ نرم در حوزه پلیس مطرح و اجرایی شد.

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان هزینه این طرح را 2 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: جامعه مورد هدف این طرح  دانش‌آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، کارمندان و اقشار مختلف مردم است.

در ادامه این مراسم سردار عبدالرضا آقاخانی، به بیانداولویت‌های کاری خود در اصفهان پرداخت و گفت: کاهش جرایم، افزایش کشفیات، مبارزه با مواد مخدر، ارتقای توان واحدهای پلیس 110، برنامه‌ریزی جهت حوادث ناخوشایند ، مقابله با بدحجابی و جمع‌آوری ماهواره‌ها را از جمله برنامه‌های آتی فرماندهی انتظامی استان است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول