اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حراست نهادهای ماده 112:

افزایش سطح آگاهی مدیران و مسئولان از معضل پول‌شویی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حراست نهادهای ماده 112 و تابعه سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افزایش شناخت و آگاهی مدیران و مسئولان از ناهنجاری‌های اقتصادی و مسئله پول‌شویی بسیار مهم و ضروری است.

افزایش سطح آگاهی مدیران و مسئولان از معضل پول‌شویی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، محمدحسین عباسی با بیان این مطلب در مراسم دوره آموزشی پول‌شویی در تالار وحدت قشم اظهار داشت: مسئله پول‌شویی از موارد مهمی است که اداره‌کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم در نظر دارد با برگزاری سلسله دوره‌های آموزشی و با افزایش سطح آگاهی مدیران و متصدیان مشاغل حساس، آنان را با تهدیدات ناشی از این معضل اقتصادی آشنا کند.

به گفته وی دور نگه داشتن مدیران و متصدیان مشاغل حساس و معاونان و مدیران سازمان‌ها و مسئولان تمام ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی شهرستان قشم از ورود و افتادن در معضل پول‌شویی نیز از دیگر امتیازات برگزاری این دوره‌های آموزشی محسوب می‌شود.

رئیس اداره حراست نهادهای ماده 112 و تابعه سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: برگزاری دوره پول‌شویی با دستور مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار این مجموعه قرار گرفته و با هماهنگی به عمل آمده با اداره‌کل آموزش و پژوهش سازمان حراست کل کشور موفق به برگزاری نخستین دوره از این سلسله نشست‌ها با حضور مدیران و متصدیان مشاغل حساس شهرستان قشم شویم.

عباسی در پایان از حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرکل حراست این سازمان برای توجه ویژه به مقوله آموزش‌های حفاظتی و حراستی، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول