اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

افت ولتاژ برق مشکل عمده جنوب کرمان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل عمده و بزرگ منطقه جنوب کرمان بحث افت ولتاژ برق است.

افت ولتاژ برق مشکل عمده جنوب کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در جمع مردم روستای کلاب صوفیان از توابع بخش مرکزی شهرستان جیرفت اظهار داشت: وظیفه نماینده مردم قانونگذاری و نظارت بر کار دولت است.

وی افزود: مشکل عمده و بزرگ منطقه جنوب کرمان بحث افت ولتاژ برق است.

عارفی تصریح کرد: قرار گرفتن شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در شمال استان موجب شده تا این شرکت از نزدیک با مشکل برق منطقه آشنا نباشد.

هوشنگ سنجری مدیر اداره امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان جیرفت نیز اظهار داشت: بیشترین دلیل افت فشار آب آشامیدنی روستای کلاب صوفیان وجود انشعاب‌های غیرمجاز است.

عضو شورای اسلامی روستای کلاب صوفیان نیز در بازدید نماینده مجلس از این روستا اظهار داشت: نوسانات برق و افت ولتاژ در این منطقه موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای اهالی روستا شده است.

جعفر خوزستانی جمعیت این روستا را 300 نفر ذکر و عنوان کرد: دو ترانس برق برای برق‌‌رسانی به این روستا نصب شده است که جوابگوی جمعیت آن نیست.

وی ابراز داشت: از دیگر مشکلات روستای کلاب صوفیان آب آشامیدنی آن است که ساعت‌های طولانی در روز قطع و یا با افت فشار مواجه است.

خوزستانی بیان داشت: مشکل نبود مدرسه راهنمایی در این روستا نیز از دیرباز وجود داشته است که از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی به آن را داریم.

وی اذعان داشت: آب کشاورزی این روستا پیش از این از قنات واقع در این روستا تأمین می‌شد، اما در پی خشکسالی‌های اخیر از بین رفته است که می‌طلبد برای آن چاره‌اندیشی اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول