اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق بجنورد:

کولاک شدید برق 15 روستای بجنورد را قطع کرد

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع برق شهرستان بجنورد گفت: برف و کولاک شدید در گردنه بدرانلوی این شهرستان، منجر به قطع برق 15 روستا و انشعاب بیدک و تیمورتاش شد.

کولاک شدید برق 15 روستای بجنورد را قطع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، علیرضا علیخانی اظهار داشت: بارش برف و بوران شدید در هفته گذشته، برق روستاهای اطراف انشعاب بیدک را قطع کرد.

وی با بیان اینکه برخی روستاها از جمله تیمورتاش نزدیک به 12 ساعت بی‌برق بودند، افزود: تلاش گسترده شش اکیپ اعزامی از گروه‌های اجرایی به همراه مدیریت برق شهرستان در محل، باعث شد برق 15 روستا پس از یک ساعت خاموشی وصل شود.

علیخانی حجم شبکه معیوب را هزار متر اعلام کرد و گفت: شرایط نامناسب جوی عملکرد سریع اکیپ‌های اعزامی را با مشکل روبه‌رو کرده بود اما به رغم این موضوع توانستیم در ساعت نخست خاموشی، 80 درصد مسیر را دوباره برق دار کنیم.

وی با بیان اینکه قطعی برق در ساعت شش و 40 دقیقه جمعه رخ داده بود، اظهار داشت: صعب‌العبور مسیر و نامساعد بودن شرایط جوی خاتمه کامل بحران را تا ساعت 18 و 30 دقیقه همان روز به تعویق انداخت.

مدیر توزیع برق شهرستان بجنورد خسارت وارده به انشعابات برق گردنه بدرانلو را 50 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: متأسفانه طی ساعات خاموشی روستاهای مذکور از آب شرب نیز محروم ماندند که به محض برطرف شدن عیب شبکه، این موضوع نیز حل شد.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول