اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تعمیرات پالایشگاه دوم پارس جنوبی خبر داد

مشارکت 700 نفر در تعمیرات اساسی فازهای 2 و 3 پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: سرپرست تعمیرات پالایشگاه دوم پارس جنوبی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 700 نفر در تعمیرات اساسی فازهای 2 و 3 پارس جنوبی مشارکت دارند.

مشارکت 700 نفر در تعمیرات اساسی فازهای 2 و 3 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی، علیرضا شیبانی اظهار داشت: حفاظت و نگهداری از تجهیزات صنعتی پارس جنوبی یکی از وظایف مهمی است که در پارس جنوبی مورد توجه مسئولان است.

سرپرست تعمیرات پالایشگاه دوم پارس جنوبی خاطر نشان کرد: واحد تعمیرات همواره تلاش خود را بر توسعه صنعت و حراست از تجهیزات معطوف کرده و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکرده‌ایم.

شیبانی بیان داشت: در سال جاری تعمیرات و رسیدگی به تجهیزات از مسائل مهمی است که مورد توجه مسئولان بوده و به همین منظور از چهارم تیرماه شاهد آغاز دور اول تعمیرات اساسی بوده‌ایم و این روند به شکل مطلوب در حال تداوم است.

وی اضافه کرد: این تعمیرات در دو بازه زمانی 25 و 26 روزه برای فازهای دوم و سوم و یک بازه زمانی 7 روزه برای توقف کلی پالایشگاه طرح‌ریزی شده است.

این مسئول با بیان اهداف این دور از تعمیرات یادآور شد: از جمله اهداف این دوره از تعمیرات اساسی تعویض بخشی از لاین‌های 8 و 10 اینچ MEG در واحدهای 102 و 103 Valve tray های برج تثبیت ‌کننده دو فاز و خط بخار ریبویلرهای آمین در چهار ردیف گازی و بازسازی و تعمیر پوشش داخلی برج آمین و Preflash Drum و Desalter در هر دو واحد 103 است.

سرپرست تعمیرات پالایشگاه دوم پارس جنوبی اذعان داشت: از جمله تعمیرات مهم پیش‌بینی شده، تعویض تیوب باندل مبدل 202 در واحد 103 (در راستای حذف Mini S/D ) و تعویض DSO Separator در فاز 2 است.

وی ادامه داد: همچنین در این اقدام تعمیرات پیش‌بینی نشده بازدید فلرهای HP , MP,LP و تعویض فرول‌های کوره Reaction Furnace در هر دو فاز است که در برنامه‌ کاری تعمیرات قرار دارد.

شیبانی ابراز داشت: در این دوره از تعمیرات 182 آیتم برق، 182 آیتم ابزار دقیق و در گروه مکانیک 679 آیتم به تفکیک 36 دستگاه ایرکولر و کمپرسور و پمپ، 42 آیتم در بخش تعمیرات رنگ و پوشش‌ها، 601 آیتم در بخش تعمیرات تجهیزات ثابت از جمله شیرآلات، مخازن، مبدل‌ها، فیلترها، راکتورها، دودکش‌ها، فلر و بویلرها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به مشارکت 700 نفری در این دور از تعمیرات تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی انجام شده در این دوره از تعمیرات اساسی حدود 700 نفر شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول