اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

اداره ثبت اسناد و املاک گتوند راه اندازی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گتوند راه‌اندازی شد.

اداره ثبت اسناد و املاک گتوند راه اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل دادگستری خوزستان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی  اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان گتوند راه‌اندازی شد.
در این مراسم که در محل اداره تازه تاسیس ثبت اسناد و املاک گتوند برگزار شد، فرماندار گتوند با گرامیداشت هفته بسیج و اظهار خرسندی از راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در گتوند، گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته سرانجام این خواسته و نیاز مردم منطقه به مقصود رسید و به این ترتیب از این پس دیگر نیازی به مراجعه مردم به این اداره در شهرستان همجوار شوشتر نیست.
قدرت الله امانی پور افزود: در گذشته مردم برای انجام امور مرتبط با این اداره باید به شهرستان شوشتر مراجعه می‌کردند که با راه‌اندازی این اداره در شهرستان گتوند مشکل جمع کثیری از مردم در این‌باره برطرف شد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان گتوند نیازمند چنین اداره‌ای بود، افزود: تلاش شده است تا با راه‌اندازی ادارات در سطح شهرستان گتوند در راستای رفع مشکل مردم در تردد به ادارات شهرستان شوشتر گامی موثر برداشته شود و در این برنامه در حال پیگیری تاسیس دیگر ادارات نیز هستیم.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان گتوند دارای زیرساخت‌های بسیار خوبی برای استقلال در ادارات است و برای تاسیس دیگر ادارات در سطح شهرستان گتوند از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.
شهرستان گتوند در 24 کیلومتری شوشتر واقع است که چند سالی است که استقلال یافته و به شهرستان ارتقا یافته است و باید مقدمات تاسیس ادارات در این شهرستان فراهم شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول