اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان خبر داد

احداث 10 کیلومتر از تونل گلاب 2 از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: 10 کیلومتر از تونل گلاب 2 از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا احداث می‌شود.

احداث 10 کیلومتر از تونل گلاب 2 از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی طرفه پیش‌ازظهر امروز در یکصد و هجدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، با اشاره به حذف برخی پروژه‌های عمرانی از لیست پروژه‌های ملی اظهار کرد: در سال جاری به جز طرح‌های آب‌رسانی تونل کوهرنگ و طرح بهشت‌آباد مابقی پروژه‌ها از لیست طرح‌های ملی خارج شدند.

وی در ادامه افزود: مابقی طرح‌ها نیز از 200 میلیارد تومان اعتبار ملی – استانی 80 میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه انتظار داریم در سال جاری موافقت‌نامه‌های طرح‌های ملی – استانی مبادله شود، گفت: در حال حاضر خزانه منتظر نامه از معاونت برنامه‌ریزی است تا در این صورت ما بتوانیم 30 درصد تخصیص را دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: امسال به لحاظ کمی و کیفی ضرورت اجرای تونل گلاب 2 مشخص شده است و تاکنون دو و نیم کیلومتر از 17 کیلومتر این پروژه تکمیل شده است.

طرفه تصریح کرد: مابقی طول این تونل در دو بخش اجرایی می‌شود که پنج کیلومتر از آن از سوی پیمانکاری که برای این کار تعیین شده است، عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: 10 کیلومتر از تونل گلاب 2 از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان تاکید کرد: 10 میلیارد تومان در سال جاری برای اجرای این طرح  اعتبار تعیین شده است که انتظار داریم از ردیف‌های امسال هم کمک مالی به این طرح اختصاص پیدا کند چرا که درخواست اولیه ما نیز در این مورد 20 میلیارد تومان بود.

وی به ماده 24 قانون بودجه امسال برای فروش اموال مازاد ادارات اشاره کرد و گفت: در استان اصفهان پتانسیل‌های بالقوه‌ای برای این ماده قانونی وجود دارد  و با استفاده از کاربری مناسب اراضی برای طرح‌های اولویت‌دار استان می‌توان بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان را عملیاتی کرد.

طرفه پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای برای واگذاری اموال مازاد دستگاه‌ها را ارائه کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی اگر مجبور نباشند اموال خود را واگذار نمی‌کنند که تشکیل چنین کمیته‌ای الزام این اقدام را گوشزد می‌کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول