اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فریزبی استان اصفهان:

همایش فریزبی در بهمن‌ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فریزبی استان اصفهان گفت: این کمیته برگزاری همایش فریزبی را با حضور شهرستان‌های فعال رشته ورزشی فریزبی در دستور کاری خود قرار داده است.

همایش فریزبی در بهمن‌ماه برگزار می‌شود

علی احمد حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای توسعه هر چه بیشتر رشته فریزبی باید فعال کردن این ورزش در تمام شهرستان‌های استان اصفهان مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: از اهداف کمیته فریزبی استان اصفهان برپایی تمرینات دقیق فریزبی، اردوها و بازی‌های دوره‌ای در این ورزش است.

مسئول کمیته فریزبی استان اصفهان با بیان اینکه آموزش فریزبی در پارک‌ها و مدارس از نکات قابل توجه برای کمیته فریزبی استان اصفهان است، تصریح کرد: گسترش این ورزش بین خانواده‌ها به دلیل کم‌هزینه بودن و کم‌خرج بودن آن به راحتی امکان‌پذیر است.

وی در مورد اعضای تیم فریزبی با اشاره به اینکه تعداد بازیکنان در این ورزش پنج تا هفت نفر است، تصریح کرد: به طور معمول افراد 18 تا 30 سال به صورت حرفه‌ای در ورزش فریزبی فعالیت می‌کنند.

حیدری اضافه کرد: دیسک‌های پرنده که به آنها فریزبی گفته می‌شود، اجسام دیسک مانندی هستند، پلاستیکی، با حدود 20 تا 25 سانتیمتر قطر با لبه‌ای خمیده که به آنها امکان حرکت در هوا را تا زمانی که می‌چرخند می‌دهد.

 وی در مورد اعزام ورزشکاران فریزبی اصفهان به رقابت‌های کشوری تاکید کرد: مقدار هزینه اعزام این افراد به رقابت‌های فریزبی اندک است و به همین دلیل به دنبال آن هستیم تا فریزبی‌کاران اصفهان را هر چه بیشتر به رقابت‌های مختلف، برای کسب تجربه بهتر اعزام کنیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول