اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

تیم منتخب فریزبی اصفهان در رقابت‌های کشوری

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فریزبی استان اصفهان گفت: برای نخستین بار تیم فریزبی این استان در رقابت‌های فریزبی قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

تیم منتخب فریزبی اصفهان در رقابت‌های کشوری

علی‌احمد حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: 10 نفر از فریزبی ‌کاران استان اصفهان از هم‌اکنون خود را برای رقابت‌های فریزبی قهرمان کشوری که در ماهشهر برگزار می‌شود آماده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم اعزامی فریز‌بی به رقابت‌های فریزبی قهرمانی کشور تنها شامل آقایان است، تأکید کرد: این مسابقات بهترین فرصت برای نشان دان استعدا‌دهای ورزشکاران اصفهانی در رشته فریزبی است.

مسئول کمیته فریزبی استان اصفهان از دیگر اقدامات کمیته فریزبی استان اصفهان به برگزاری همایش فریزبی در این استان اشاره کرد و بیان داشت: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی راه یافتن این ورزش پر هیجان در بین خانواده‌ها است.

وی در مورد برگزاری دوره توجیهی فریزبی در دُرچه اظهار داشت: بنا به دعوت هیئت ورزش‌های همگانی دُرچه یکسری دوره توجیهی فریزبی و آشنا کردن علاقه‌مندان مرد و زن با این ورزش در دُرچه برپا شد.

حیدری ادامه داد: در کلاس توجیهی فریزبی دُرچه حدود 40 نفر شرکت ‌کننده حضور داشتند و استقبال از این ورزش بسیار خوب بود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است، گسترش ورزش فریزبی در بین مدارس دُرچه از این هفته آغاز و پس از آن نیز شاهد برپایی دوره‌های فریزبی در بین سازمان‌های دولتی و نظامی باشیم.

مسئول کمیته فریزبی استان اصفهان افزود: به دلیل اینکه مجمع ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان تازه برگزار شده است، هنوز اعتباری در اختیار کمیته فریزبی این استان قرار نگرفته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول