اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه‌کننده فیلم ‌سینمایی "چ":

48 ساعت از رشادت‌های چمران را به تصویر کشیدیم

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده فیلم "چ" گفت: در قالب فیلم‌ سینمایی "چ" 48 ساعت از محاصره، آزاد‌سازی پاوه و رشادت‌های شهید چمران را در مرداد‌ماه سال 58 به تصویر کشیدیم.

48 ساعت از رشادت‌های چمران را به تصویر کشیدیم

مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: فیلم "چ" نام یک فیلم‌ سینمایی است که مقطعی از زندگی شهید چمران را به تصویر می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه این فیلم‌ سینمایی 48 ساعت محاصره و آزاد‌سازی پاوه را در مرداد‌ماه سال 58 نمایش می‌دهد، ادامه داد: دو روز و دو شب از زندگی چمران را از روز 25 تا 27 مرداد‌ماه 58 به تصویر کشیدم، در این دو روز مردم شاهد رشادت‌های شهید چمران هستند.

تهیه‌کننده فیلم "چ"، چمران را مسلمانی ایرانی، مدافع اسلام‌، از عاشقان امام و متعلق به همه نسل‌ها دانست و گفت: 19 تیر‌ماه در منطقه اورامانات استان کرمانشاه کار را شروع کردیم و هم‌اکنون مشغول فیلمبرداری هستیم.

تهیه کننده فیلم "چ" تصریح کرد: فریبرز عرب‌نیا نقش دکتر چمران را در این فیلم ‌سینمایی بازی می‌کند.

وی دیگر بازیگران این فیلم‌ سینمایی را از جمله سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، اسماعیل ترکانیان، محمد مهدی سلطانی‌، دلاوری و ... عنوان کرد.

کریمی از مجموعه مدیران استان کرمانشاه و شهرستان پاوه، امام جمعه پاوه و مردم شهید‌پرور این شهرستان تشکر کرد و گفت: برای انتخاب فضاهای مناسب برای فیلمبرداری 5 ماه در رفت ‌و‌ آمد به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه بودیم و مسئولان و مردم نهایت همکاری را با مجموعه این فیلم‌ سینمایی داشتند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم بخشی از رشادت‌های شهدا را به خوبی در آزاد‌سازی پاوه به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول