اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کنگان:

بهزیستی در توانمندسازی معلولان تلاش کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کنگان گفت: بهزیستی در توانمندسازی معلولان تلاش کند.

بهزیستی در توانمندسازی معلولان تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام مهدی حیدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: هر فرد مؤمن و مسلمان باید در زندگی از گناه و پلیدی دوری کند تا در دنیا و آخدت رستگار شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آغاز به کار نخستین مجلس خبرگان رهبری افزود: مهم‏ترین اقدام در کارنامه مجلسِ اول خبرگان رهبری، تلاشِ به موقعِ آن، پس از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در تعیین حضرت آیت‌الله خامنه‏ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی بود.

حیدری با استناد به بیانات امام خمینی (ره) ولایت فقیه را استمرار ولایت رسول‌الله (ص) دانست و تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران، رهبری، رکن اساسی و محور اصلی نظام است.

خطیب جمعه کنگان گفت: شعاع دید و بینش ما باید بر مبنای منویات رهبری معظم انقلاب باشد و این مهم در 33 سال گذشته انقلاب و نظام ما را بیمه کرده است.

حیدری در بخش دیگر با اشاره به سالروز تاسیس بهزیستی و نیز تامین اجتماعی ضمن تاکید بر بالا بردن سطح رفاه اجتماعی یادآور شد: مسئولین باید با اتخاذ تدابیر مناسب زمینه را برای ارتقای رفاه اجتماعی به ویژه در بین اقشار محروم جامعه بیش از پیش فراهم کنند.

وی اضافه کرد: بهزیستی نقش مهمی در ایجاد امید در بین اقشار محروم دارد و این نهاد باید در توانمندسازی معلولان تلاش کند.

خطیب جمعه کنگان در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان از ارکان اصلی و استوانه‌های مهم نظام است و نقش این نهاد در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی غیر قابل انکار است.

حیدری همچنین با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اذعان داشت: موج بزرگ بیداری اسلامی تمام کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای را درنوردیده و دامان ددمنشان و سران مرتجع عرب و غیر عرب را یکی پس از دیگری به آتش می‌کشد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول