اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

شیرینی پیروزی بر ظالم با مقاومت میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان با اشاره به حرکت انقلابی مردم عربستان گفت: مردم عربستان باید آگاه باشند که شیرینی پیروزی با مقاومت میسر می‌شود.

شیرینی پیروزی بر ظالم با مقاومت میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع برگزار شده، به عوامل شادابی و نشاط در جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: ایمان و جهان‌بینی و زهد و قناعت از عواملی است که در ایجاد نشاط و شادابی در جامعه تأثیر بسیار دارد.

وی افزود: داشتن نظم و برنامه و ارتباط با افرادی که به زندگی انسان معنا می‌دهند از دیگر عواملی است که در ایجاد نشاط و شادابی در افراد جامعه اثرگذار است.

خطیب جمعه گلپایگان با اشاره به ارتباط افراد با خدا و استفاده از فرصت‌های موجود تصریح کرد: برقراری ارتباط سالم و صحیح و معنوی با افراد صالح می‌تواند در روحیه افراد تأثیر گذار باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان بیان داشت: 25 تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی است و این دو نهاد با آلام و مشکلات و دردهای مردم در ارتباط هستند.

اسماعیلی تاکید کرد: نگهداری معلولان نیاز به ایثار و از خود گذشتگی دارد و تعداد زیادی از نیکوکاران و خیران با ایجاد مراکز نگهداری معلولان بخشی از دردها و مشکلات خانواده های معلولان را می کاهند.

وی با بیان اینکه باید از خیران و نیکوکاران شهرستانی تجلیل به عمل آید، گفت: نیکوکاران بدون هیچ چشمداشتی سرمایه خود را وقف سایر افراد جامعه و خدمت به مردم می‌کنند و این وظیفه ما است که انجمن نیکوکاران و خیران شهرستانی را توسعه دهیم تا افراد بیشتری جذب این انجمن شوند.

امام جمعه گلپایگان همچنین به حرکت‌های انقلابی در کشور عربستان اشاره کرد و گفت: مردم عربستان مدت‌هاست که در برابر آل سعود ایستاده‌اند و برای احقاق حق خود تلاش می‌کنند و دستگیری علامه نمر و احتمال به شهادت رسیدن این عالم بزرگ موجب تشدید حرکت انقلابی مردم عربستان شده است.

خطیب جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: مردم عربستان باید آگاه باشند که تا زمانی که در برابر ظلم استقامت و پایداری نداشته باشند و برای انقلابشان خون ندهند، به پیروزی دست پیدا نمی‌کنند و شیرینی پیروزی با مقاومت میسر می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول