اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ادامه ناکامی‌ها در فوتسال جوانان کشور

شانس نمایندگان قم برای صعود کاهش یافت

خبرگزاری فارس: شانس دو نماینده قم برای صعود از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی رده سنی جوانان کشور کاهش یافت.

شانس نمایندگان قم برای صعود کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از برگزاری دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور و پایان بازی‌های تیم فوتسال امید ارم کیش قم در این رقابت‌ها که با صعود این تیم به مرحله نهایی نیز همراه بود، نمایندگان قم کار خود را در فوتسال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور آغاز کردند.

امسال علاوه بر حضور دو نماینده از فوتسال قم در مسابقات لیگ دسته برتر و دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، دو نماینده قم در لیگ منطقه‌ای فوتسال کشور و یک نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور، دو تیم نیز به نمایندگی از قم در فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور حضور دارند و برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

تیم‌های فوتسال آرش و فراز به‌عنوان دو نماینده فوتسال استان قم در رقابت‌های فصل جاری فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور شرکت کرده‌اند و در واقع بر اساس قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه‌های اول و دوم فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم آغاز شده است.

تیم فوتسال فراز قم که در روز نخست دیدارهای گروهی از گروه نخست مقدماتی برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه تن به شکست سه بر یک داده بود در دومین مسابقه خود تنها به یک امتیاز دست یافت و با تیم فوتسال شهید عباس‌نژاد فارس به تساوی یک بر یک رسید.

اما تیم فوتسال آرش قم که در گام نخست در دیداری از گروه دوم مقدماتی فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتسال کوثر رشت تن به شکست سنگین و دور از انتظار پنج بر یک داده بود، در گام دوم نیز با همین نتیجه غیرقابل باور به تیم فوتسال علی ابن موسی الرضا (ع) مازندران باخت تا عملا دیگر شانسی برای صعود از مرحله گروهی نداشته باشد.

در روز پایانی بازی‌های گروه‌های اول و دوم مسابقات فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال فراز قم در تلاش برای حفظ اندک شانس خود برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها در دیداری حساس برابر تیم هیدرو مکانیک قرار می‌گیرد در حالی که تیم فوتسال جوانان آرش قم که شانسی برای صعود ندارد در دیداری تشریفاتی با تیم فوتسال شهیدان کوچک تبار قزوین مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول