اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی قم خبر داد

ثبت‌نام 100 نفر در طرح آموزشی تاجر جوان

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی قم از ثبت‌نام 100 نفر در طرح آموزشی تاجر جوان خبر داد و گفت: به زودی این طرح آموزشی برای نخستین بار در قم اجرا می‌شود.

ثبت‌نام 100 نفر در طرح آموزشی تاجر جوان

حسن محمدی‌مبارز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: طرح آموزشی تاجر جوان، طرحی ابتکاری است که ایده آن در مرکز آموزشی بازرگانی قم طراحی و تدوین شده است.

وی افزود: هدف از طراحی و اجرای این طرح نوظهور استفاده از نیروی جوان در صنعت و تجارت در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

رئیس هیئت مدیره مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: صادرات نقش بسیار ارزنده‌ای در تولید ملی دارد که برای حرکت این موتور اقتصادی نیازمند تحولی عظیم و نگرشی جدید در این زمینه هستیم.

وی سنین جوانی را بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و تحول اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: با بهره‌گیری از نیروی جوان در زمینه اقتصادی، تحول در زمینه صادرات و تولیدات با کیفیت را شاهد خواهیم بود.

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه در زمینه اقتصاد کمتر بر روی جوانان سرمایه‌گذاری شده است تصریح کرد: برای استفاده از نیروی پرنشاط جوانی در تحول اقتصادی، طرح آموزشی تاجر جوان به صورت طرحی جامع تدوین شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فصل تابستان زمانی است که جوانان و نوجوانان، اوقات فراغت خود را می‌گذرانند اجرای این طرح برای نخستین بار در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دبیرستانی، پیش دانشگاهی و دانشجویان انجام می‌شود.

محمدی‌مبارز بیان کرد: اجرای این طرح به مدت زمان 80 روز صورت می‌گیرد و جوانان می‌توانند در حول هشت محور اصلی با اصول تجارت آشنا شوند.

وی از جمله مباحث مورد توجه در این طرح را تجارت، تولید و صنعت، بازار رقابت و مشتری، تجارت الکترونیک، زبان انگلیسی بازرگانی، اخلاق کسب و کار، خلاقیت و کارآفرینی و استعدادیابی عنوان کرد.

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تاکید کرد: این طرح با همکاری شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش در قم اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به شرکت‌کنندگان در این دوره 80 روزه گواهی معتبر از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه می‌شود بیان کرد: طرح تاجر جوان مورد استقبال مسئولان استانی و مسئولان مرکز آموزش بازرگانی در تهران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح آموزشی تاجر جوان برای نخستین بار به صورت پایلوت در قم اجرا می‌شود گفت: بعد از اجرای این طرح آموزشی در قم، طرح تاجر جوان به صورت ملی در کشور اجرا خواهد شد.

محمدی‌مبارز با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان از اجرای این طرح در قم گفت: در فراخوانی که برای اجرای این طرح آموزشی در قم داده شده تاکنون 100 نفر از جوانان و نوجوانان قمی ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند که بعد از تکمیل ثبت‌نام، در آینده‌ای نزدیک این طرح به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه اساتید این دوره آموزشی از اساتید برجسته سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند که فنون تجارت را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند افزود: در این دوره استاد ربانی تحصیلکرده مقطع کارشناسی ارشد مدیریت، اشعری مدرس دوره بازاریابی، آسیاچی تحصیل مقطع دکترای مدیریت استراتژیک از کشور آمریکا، محرابی کارشناس بازرگانی خارجی سازمان بازرگانی خارجی و چند تن از کارآفرینان برجسته به آموزش مباحث مورد نظر می‌پردازند.

رئیس مؤسسه آموزش علوم بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح آموزشی می‌توانند ضمن تماس با شماره 71010 اطلاعات لازم را کسب کرده و نسبت به ثبت‌نام برای حضور در این دوره اقدام کنند.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول