اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان عنوان کرد

ساخت سه وزرشگاه توسط شرکت ملی صنایع مس ‌در کرمان‌

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با اشاره به فعالیت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش‌های مختلف‌ گفت: اکنون سه ورزشگاه بزرگ توسط این شرکت در استان کرمان در دست ساخت است.

ساخت سه وزرشگاه توسط شرکت ملی صنایع مس ‌در کرمان‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار‌‌ در حاشیه بازدید از روند ساخت ورزشگاه شهدای مس کرمان که با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران انجام شد‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ساخت این سه ورزشگاه یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مس هزینه می‌شود.

وی بیان داشت: این سه ورزشگاه شامل ورزشگاه 30 هزار نفری شهدای شهر کرمان و دو ورزشگاه 15 هزار نفری در شهرستان‌های رفسنجان و شهربابک است.

نجار تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری 8 میلیارد و 500 میلیون دلاری شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش‌های مختلف در آینده سرانه گردش مالی به ازای هر نفر در استان کرمان 800 دلار تغییر می‌کند.

وی ابراز داشت: در کنار این سرمایه‌گذاری ساخت سه ورزشگاه نقش مؤثری در توسعه فعالیت‌های ورزشی دارد که امیدواریم عملیات اجرایی ورزشگاه 30 هزار نفر صنعت مس کرمان تا پایان دولت دهم به اتمام برسد.

وی گفت: ورزشگاه 30 هزار نفری کرمان شامل دو زمین چمن طبیعی و یک زمین چمن مصنوعی، شش زمین تنیس، پارکینگ طبقاتی، دو استخر شنا و یک سالن چند منظوره است که برای احداث آن500  میلیارد ریال هزینه می‌شود.

نجار‌ با بیان اینکه ورزشگاه 30 هزار نفر شهدای صنعت مس کرمان مسقف است، عنوان کرد: این ورزشگاه در خاورمیانه بی‌نظیر است.

وی با اشاره به مشکل تعارض زمین این ورزشگاه با دانشگاه شهید باهنر کرمان‌ خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده این مشکل رفع شده و امید است که شاهد سرعت بخشیدن به روند عملیات اجرایی طرح باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز گفت: با رفع تعارض در مورد زمین این ورزشگاه، تمام‌ توان خود را برای سرعت بخشیدن به این طرح که از طرح‌های مهر ماندگار استان است به کار می‌بریم تا در پایان دولت دهم به اتمام برسد.

‌اردشیر سعد‌محمدی‌ افزود: در زمان حاضر شرایط تیم صنعت مس خوب است و سعی می‌کنیم با دور کردن حواشی وضعیت خوبی را در لیگ برتر برای این تیم فراهم کنیم.

استاندار کرمان و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همراه با مدیران مربوط از بخش‌های مختلف این ورزشگاه و زمین چمن مصنوعی آن که آماده بهره‌برداری است، بازدید کردند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول