اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمانی فوتسال امیدهای کشور آسان نیست

شریفی: با دشواری جواز صعود را به دست آوردیم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال امید ارم کیش قم گفت: یکی از سخت‌ترین دوران حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید کشور را پشت سر گذاشته و با دشواری جواز صعود را کسب کردیم.

شریفی: با دشواری جواز صعود را به دست آوردیم

ناصر شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سطح رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور دیگر مانند دوره‌های آغازین نیست و با توجه به رشد و سرمایه‌گذاری فوتسال در استان‌های دیگر، تیم‌ها قوی و مدعی گام به مسابقات گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: در هیچ یک از بازی‌هایی که امسال در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور داشتیم، پیروزی ارم کیش برابر حریفان کار چندان آسانی نبود اما خوشبختانه جواز صعود به مرحله بعد را به دست آوردیم.

مدیر تیم فوتسال امید ارم کیش قم با اشاره به برتری ارم کیش در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ امیدهای فوتسال کشور بیان داشت: پیروزی برابر مقاومت کرمان کار بسیار سختی بود، اما با شکست این تیم حریف بزرگی را از مقابل برداشتیم.

وی عنوان داشت: کسب پیروزی در آخرین روز مسابقات دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم مقاومت کرمان، سبب شد تا بیش از پیش وضعیت تیم بهبود یافته و ارم کیش قم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

شریفی افزود: در شرایطی به مصاف تیم فوتسال امید مقاومت کرمان رفتیم که از 9 بازی قبل خود در دیدارهای دور رفت و برگشت 14 امتیاز در کارنامه داشتیم و تلاش برای کسب جواز صعود به عنوان تیم سوم موجب شد تا بازیکنان ارم کیش با انگیزه بیشتری بازی کنند.

مدیر تیم فوتسال امید ارم‌ کیش قم تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به نتایج بازی‌های دور رفت و برگشت و همچنین نتایجی که در دیگر دیدارها رقم خورد، جدال ما با تیم فوتسال امید مقاومت کرمان بسیار حساس‌تر از گذشته شده بود و ما برای صعود باید بهترین تیم سوم گروه‌های سه‌گانه می‌شدیم.

وی یادآور شد: به هر ترتیب با توجه به اینکه تیم اول این گروه تیم فوتسال راه ساری شد و شهرداری رشت نیز در مکان دوم جایگاه خود را قطعی کرده بود، جدال برای صعود به عنوان تیم سوم بین ارم کیش قم و فرش آراء مشهد بود که ما برای بالاتر قرار گرفتن نسبت به این تیم، باید از سد مقاومت کرمان عبور می‌کردیم.

مراحل رفت و برگشت از پنجمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید قهرمانی باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم در گروه سوم مرحله مقدماتی در کرمان و رشت برگزار شد و طی آن تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم در جدول رده‌بندی این گروه 17 امتیازی شد و در مکان سوم جای گرفت در حالی که تیم راه ساری با 21 امتیاز و شهرداری رشت با 19 امتیاز بالاتر از ارم کیش در رده‌های اول و دوم جای گرفتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول