اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج:

کلنگ پنج تقاطع غیرهمسطح تا پایان فعالیت شورای سوم زده می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در مناطق 12 گانه این کلانشهر گفت: به غیر از این پل‌ها، تا پایان عمر شورای سوم، کلنگ پنج تقاطع غیرهمسطح در کرج به زمین می‌خورد.

کلنگ پنج تقاطع غیرهمسطح تا پایان فعالیت شورای سوم زده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رضا شریفی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت فضای سبز و پارک‌های کرج مطلوب است که این نشان دهنده اهتمام ویژه شهرداری و سازمان پارک‌ها برای توسعه سرانه فضای سبز است.

وی با اشاره به طراحی و کیفیت مطلوب پارک‌های کرج عنوان کرد: در این زمینه در سال جاری 40 میلیارد تومان اعتبار به بخش فضای سبز کرج اختصاص یافته است.

شریفی ادامه داد: اولویت اول شورا و شهرداری در کلانشهر کرج طی سال جاری کاهش بار ترافیکی معابر و الویت دوم افزایش سرانه فضای سبز و پارک‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج توسعه و راه‌اندازی تقاطع‌های غیرهمسطح در این کلانشهر را مهم عنوان کرد و افزود: در این راستا تا پایان سال جاری پنج تقاطع غیرهمسطح نیز در نقاط مختلف این کلانشهر افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی یادآور شد: به غیر از این تقاطع‌ها، تا پایان عمر شورای سوم نیز کلنگ احداث پنج تقاطع غیرهمسطح در مناطق 12 گانه شهرداری کرج به زمین می‌خورد.

این مسئول با اشاره به اینکه بودجه سال جاری حدود 900 میلیارد تومان است، اظهار داشت: با همکاری تمامی مسئولان استان نوپای البرز، در آینده‌ای نه چندان دور در بخش شهری توسعه می‌یابد.

&آمادگی مدیریت شهری برای اجرای بزرگترین مرکز تفرجگاهی کرج

شریفی افزود: در حال حاضر شورای اسلامی شهر آمادگی دارد که برای احداث بزرگترین مرکز تفرجگاهی کرج با نام بیجی بخشی از اعتبارات مورد نیاز را اختصاص دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره بر لزوم اجرای طرح ساماندهی رودخانه کرج یادآور شد: در این زمینه شورای اسلامی شهر کرج سه سال است که برای اجرای این پروژه اعتبارات لازم را اختصاص می‌دهد اما اجرایی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ممانعت برخی از دستگاه‌ها، اجرای این پروژه به تعویق افتاده است، افزود: با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم اما هم اکنون رودخانه کرج آب جاری دارد که اگر تاکنون عملیات ساماندهی اجرا و به اتمام می‌رسید، رودخانه کرج بهتر از زاینده رود بود.

این مسئول در پایان از افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح جانبازان در سه راه عظیمیه در هفته دولت نیز خبر داد.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول