اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتسال امیدهای کشور

ارم کیش قم با شکست مقاومت کرمان صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال امید ارم کیش قم با کسب برتری برابر مقاومت کرمان به کار خود در مرحله گروهی فوتسال امیدهای کشور پایان داد و راهی دور دوم شد.

ارم کیش قم با شکست مقاومت کرمان صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روز پایانی از دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور، با پیروزی تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم و صعود این تیم به دور دوم رقابت‌های این دوره همراه بود.

فوتسالیست‌های ارم‌کیش قم در حالی که از نتایج سایر دیدارهای روز پایانی اطلاع کافی داشتند و می‌دانستند که برای حفظ شانس صعود خود به مرحله بعد باید پیروز دیدار با مقاومت کرمان باشند، قوی‌تر از سایر بازی‌ها ظاهر شده و بهترین پیروزی خود در دور برگشت را به دست آوردند.

در این دیدار تیم‌های 14 و هفت امتیازی جدول رده‌بندی در مصافی حساس برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم بود که توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.

ارم‌کیش قم در راه کسب پیروزی در این دیدار در نیمه نخست تلاش زیادی از خود نشان داد و بازیکنان این تیم با خلق موقعیت‌های متعدد گلزنی و انجام وظایف خود در کارهای دفاعی، توانستند دروازه تیم مقاومت کرمان را باز کنند.

از سوی دیگر تیم مقاومت کرمان نیز که کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته دوم مسابقات فوتسال رده سنی امید کشور از گروه سوم مقدماتی محسوب می‌شد، سعی در استفاده از فرصت آخر خود و عبور از سد ارم‌کیش قم داشت تا خود را به بالای جدول رده‌بندی گروه سوم برساند.

در نهایت این اتفاق رخ نداد و این تیم فوتسال امید ارم ‌کیش قم بود که در این دیدار به برتری سه بر یک دست یافت و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کرد تا به مرحله نهایی صعود کند.

در این گروه تیم‌های فوتسال امید ارم‌کیش قم، مقاومت کرمان، فرش آراء مشهد، صنایع گیتی پسند اصفهان، راه ساری و شهرداری رشت بازی‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند.

در پایان بازی‌های گروه سوم مقدماتی پنجمین دوره فوتسال قهرمانی دسته اول امید باشگاه‌های کشور،، تیم فوتسال امید راه ساری در میان ناباوری و در حضور تیم‌های مطرح شرکت‌کننده با کسب 21 امتیاز از 10 مسابقه در صدر ایستاد، شهرداری رشت با 19 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد و تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم با کسب 17 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و راهی مرحله نهایی شد.

این در حالی است که در پایان بازی‌های گروه سوم مرحله مقدماتی این دوره، تیم‌های فرش آراء مشهد، صنایع گیتی پسند اصفهان و مقاومت کرمان در رده‌های بعدی جای گرفتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول