اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق استان اصفهان:

هر خانواده می‌بایست یک ناجی غریق داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت غواصی و نجات غریق استان اصفهان گفت: چشم انداز بلند مدت این هیئت این است که هر خانواده اصفهانی یک ناجی غریق داشته باشد.

هر خانواده می‌بایست یک ناجی غریق داشته باشد

محسن تابش فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر مدارس نجات غریق در چندین استخر شهر اصفهان ایجاد شده و علاقه‌مندان می‌توانند به این استخرها مراجعه و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: استخرهای ابوذر واقع در خیابان ابوذر، استخر آبسال در ورودی سپاهان شهر، استخر پردیس در خیابان جی و استخر کوثر در ملک شهر از بین علاقمندان رده‌های سنی هشت تا 17 سال ثبت نام به عمل می‌آورد.

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق استان اصفهان تاکید کرد: این کلاس‌ها در راستای چشم انداز این هیئت که هر خانواده اصفهانی به یک ناجی غریق احتیاج دارد تشکیل ‌شده است.

تابش فرد اضافه کرد: کسانی که قصد شرکت در این کلاس‌ها را دارند می‌بایستی با فنون شنا آشنایی داشته باشند و شهریه این کلاس‌ها نیز از80 تا 100 هزار تومان است.

وی همچنین به برگزاری کلاس‌های ارتقا مدرسان اشاره کرد و افزود: این دوره از 24 تیرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود که مربیان از استان اصفهان نیز در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق استان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر با توجه فرا رسیدن فصل تابستان بحث صدور مجوز را برای استخرهای اصفهان در دستور کار خود داریم تا مسائل بهداشتی در استخرها به نحو مطلوبی رعایت بشود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول