اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

قانون در انتخاب رئیس هیئت شنا ملاک عمل است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: برای انتخاب رئیس هیئت شنای استان البرز قانون تنها ملاک عمل ما خواهد بود.

قانون در انتخاب رئیس هیئت شنا ملاک عمل است

بهروز منتقمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: روسای هیئت‌های ورزشی در سراسر کشور بر اساس یک چارچوب مشخص و تدوین شده انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: انتخاب آنها با رای مستقیم افراد حائز شرایط حق رای انجام شده و در این میان مدیریت عالی ورزش دخالتی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت شنای استان البرز گفت: به همکارانم تاکید کرده‌ام که تمام مراحل قانونی در این انتخابات مانند گذشته باید رعایت شده و بر این امر نظارت جدی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا گزینه خاصی از سوی مدیریت کلان ورزش استان برای انتخاب رئیس هیئت شنای البرز وجود دارد، گفت: به هیچ عنوان چنین مسائلی مطرح نیست و انتخابات هیئت شنای البرز مانند دیگر هیئت‌ها براساس قانون انجام خواهد شد.

منتقمی بیان داشت: امیدوارم فردی برای ریاست هیئت شنای استان البرز انتخاب شود که بتواند ورزشکاران و علاقه‌مندان این رشته ورزشی را در مسیر صحیح هدایت کند و در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز از پیشرفت شنا حمایت خواهد کرد.

ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت شنای البرز آغاز شد

لازم به توضیح است، ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیئت شنای استان البرز از صبح امروز آغاز شد.

روز گذشته نیز در همین رابطه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این اداره در نظر دارد مجمع انتخاب ریاست هیئت شنا را برگزار نماید، بنابراین از علاقمندان و داوطلبان برای کاندیداتوری ریاست هیئت با دارا بودن شرایط ذیل دعوت بعمل می‌آید.

بر اساس این اطلاعیه افرادی می‌توانند برای این سمت کاندیدا شوند که دارای شرایطی چون اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، معتقد بودن به یکی از ادیان رسمی کشور، نداشتن سوء‌سابقه کیفری، دارا بودن حداقل تحصیلات فوق دیپلم، دارا بودن حداقل 30 سال سن و سکونت در استان البرز باشند.

این افراد باید با مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، اقدام به  ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول