اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

عزت کشور در گرو حفظ ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی باید پاسدار ولایت باشند چراکه آبرو و عزت ما در گروی حفظ ولایت است.

عزت کشور در گرو حفظ ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی عصر سه‌شنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان ارومیه اظهار داشت: اصلی‌ترین دلیل موفقیت مردم ایران و برون‌رفت از توطئه‌ها ایمان مردم و توکل به خدا و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدبیرهای معظم‌له بوده است.

نصرتی افزود: امروز ما خوشحال هستیم که در این لباس مقدس خدمتگزار مردم هستیم و این آمادگی، ولایت‌مداری و سعه‌ صدر در جای جای نظام ما موج می‌زند و این در وجود نیروهای مسلح به وضوح دیده می‌شود.

به گفته وی امروز در تمام نقاط و مرزهای مقدس ایران اشرافیت کامل داریم و همه تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اضافه کرد: نیروهای انتظامی برای تامین امنیت و آسایش مردم تمام توان و نیروی خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند تا مردم در آرامش و بدون دغدغه زندگی کنند که در این ارتباط از هیچگونه تلاشی دریغ نمی‌شود.

نصرتی اضافه کرد: برای رسیدن به ایده‌آل‌ها به پلیس کارآمد، با بصیرت و مقتدر نیاز داریم که الحمدلله این ویژگی‌ها در همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای انتظامی وجود دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پلیس نماد و جلوه اقتدار ملی است، تصریح کرد: همانگونه که کارکرد وزارت امور خارجه در عرصه بین‌المللی برای کشور اهمیت دارد کار پلیس نیز در داخل کشور اهمیت دارد.

وی با عنوان اینکه پلیس جمهوری اسلامی در راستای دستیابی به شاخص‌های برتر تلاش می‌کند، اضافه کرد: پلیس جامعه محور ، روانشناس، بابصیرت و دارای سعه‌ صدر می‌تواند به نحو مطلوب ماموریت‌های خود را انجام دهد.

نصرتی در ادامه گفت: تعامل و وحدت بین نیروی انتظامی، مردم و مسئولان نظام مثال‌زدنی است.

وی یادآور شد: به حول و قوه الهی با تمام تلاش خود خدمت بی‌منت را برای مردم در همه موارد انجام خواهیم داد.

نصرتی همچنین افزود: امروز دشمن تمام تلاش خود را معطوف کرده تا هویت و باورهای دینی مردم و به ویژه جوانان را از بین ببرد که با هوشیاری مردم ما این توطئه را نیز خنثی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: باید در جامعه روشنگری کنیم و در این ارتباط رسانه‌های جمعی نیز کمک کنند تا مردم از توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی آگاه باشند.

نصرتی اظهار داشت: اگر در این ارتباط غفلت کنیم در جامعه با مشکل مواجه خواهیم شد.

فرماندار شهرستان ارومیه نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات نیروهای انتظامی به برخی‌ از چالش‌های جامعه اشاره کرد و گفت: مواد مخدر یکی از چالش‌های مهمی است که امروز جامعه ما با آن رو‌به‌رو است.

جواد شریف‌نژاد افزود: نیروی انتظامی در این ارتباط وارد جنگ تمام عیار با سوداگران مرگ شده تا بتواند آسیب‌های این بلای خانمان‌سوز را به حداقل برساند.

وی اضافه کرد: خدمت در نیروی انتظامی عمل مقدسی است چون نیروهای انتظامی عاملان آسایش، امنیت، پاسداران حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در پایان این مراسم قاسم فتاحعلی به عنوان فرمانده انتظامی ارومیه معرفی و از خدمات فرمانده قبلی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول