اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی ایلام:

گرد و غبار همچنان در ایلام ماندگار است

خبرگزاری فارس:مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: گرد و غبار همچنان در ایلام ماندگار است.

گرد و غبار همچنان در ایلام ماندگار است

غلامرضا حسنی‌غربا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بارش گرد و غبار که از روز گذشته در مناطق مختلف استان ایلام شروع شده همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان هواشناسی بارش ریز گردها تا اواخر فردا شب در مناطق مختلف استان ایلام استمرار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بارش گرد و غبار تمام مناطق استان ایلام به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی را در بر گرفته و مردم را دچار مشکلاتی کرده است.

تردد و بیرون آمدن در این هوای غبار آلود بسیار خطرناک و مضر است و تمام مردم را دچار ناراحتی و بیماری‌های مختلف خواهد کرد.

خاک آلوده کشور عراق که کارشناسان اعتقاد دارند به واسطه جنگ‌های متعدد رخ داده در این کشور خاک عراق را دچار آلودگی‌های شیمیایی کرده برای مردم مرزدار ایلام خطرناک است.

تنفس در چنین هوایی برای همه اقشار جامعه خطرناک بوده و قشر کهنسالان، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی نیز بیش از دیگران در معرض خطر قرار دارند.

این رخداد که مربوط به حداقل 10 سال گذشته بوده از سوی هیچ یک از مسئولان مرتبط با موضوع برای رفع این معضل به شدت پیگیری نشده است.

اکنون لایه‌های از خاک قرمز بر روی معابر، خودروها و همه جای استان حتی درختان سبز رنگ بهاری و دشت و دمن‌های سبز رنگ را آغشته کرده است.

استمرار این روند سبب بروز انواع بیماری‌های تنفسی و ... برای مردمان مرزدار استان ایلام شده و می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول