اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان قم:

موج گرد و غبار از چهارشنبه قم را در بر می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: از روز چهارشنبه به دلیل افزایش سرعت باد، استان دچار گرد و غبار محلی خواهد شد و این وضعیت سه روز در قم پایدا خواهد بود.

موج گرد و غبار از چهارشنبه قم را در بر می‌گیرد

یحیی زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه شاهد کاهش گرد و غبار به دلیل کاهش سرعت وزش باد در امروز و فردا خواهیم بود اظهار کرد: ‌سرعت وزیدن باد در امروز حدود 36 کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه طی 48 ساعت آینده شب‌های خنک‌تری را در پیش خواهیم داشت تصریح کرد: موجی از شمال وارد ناحیه مرکزی کشور شده که قم را مورد تاثیر قرار خواهد داد و موجب خنک شدن هوا در دو شب آینده خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان قم با تاکید بر اینکه حداقل دمای امروز 21 و حداکثر 42 درجه سانتی‌گراد خواهد بود اضافه کرد: در روزهای آینده شاهد افزایش دمای محسوسی نخواهیم بود.

زارع با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه به دلیل افزایش سرعت باد، استان دچار گرد و غبار محلی از نواحی غربی خواهد شد خاطر نشان کرد:‌ این گرد و غبار محلی دو تا سه روز در استان پایدار خواهد بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول