اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم سپاهان:

خلعتبری به سپاهان می‌آید/ جانواریو بدون مجوز در تمرینات شرکت نکرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم سپاهان گفت: با صحبت‌‌هایی که با خلعتبری انجام دادیم قرار شد وی برای امضای قرارداد فردا به اصفهان بیاید.

خلعتبری به سپاهان می‌آید/ جانواریو بدون مجوز در تمرینات شرکت نکرد

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی مذاکراتی که با محمدرضا خلعتبری انجام دادیم به احتمال بسیار زیاد وی فردا قرارداد خود را با تیم سپاهان امضا می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید این بازیکن با تیم سپاهان قرارداد امضا کند، افزود: ما از طرف خودمان 100 درصد اطمینان داریم که این بازیکن با تیم سپاهان قرارداد امضا می‌کند اما با این وجود احتمال هر اتفاقی در این زمینه ممکن است.

سرپرست تیم سپاهان در ادامه به جدا شدن جانواریو از تیم سپاهان اشاره و تصریح کرد: این بازیکن سه هفته بدون دادن اطلاع در تمرینات تیم ما شرکت نکرد و زمانی هم که به تمرینات بازگشت بیماری پدرش را بهانه کرد که سرمربی تیم نیز عذر وی را خواست و این هافبک برزیلی از سپاهان جدا شد.

وی هم‌چنین به بازیکنان جدا شده و تازه وارد تیم سپاهان اشاره کرد و گفت: این صحیح است که بازیکنان خوبی از تیم سپاهان جدا شدند اما به جای آنان بازیکنان خوبی نیز به تیم اضافه شدند و در واقع اسکلت تیم از بین نرفته بلکه عوض شده است.

خوروش تاکید کرد: به طور مثال برونو سزار پیش از اینکه به سپاهان بپیوندد در تیم‌های ارمنستان و کره بازی می‌کرد و کسی وی را نمی‌شناخت، این بازیکن در تیم ما سزار شد و توانست بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد و در حال حاضر نیز که از تیم جدا شده مشکلی برای سپاهان ایجاد نمی‌شود.

وی در پایان افزود: به احتمال بسیار زیاد دو تا سه بازیکن دیگر از کشورهای آلبانی و مونته‌نگرو در روز‌های آینده به سپاهان اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول