اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم معاون وزیر علوم

تاجیک عضو کمیته ظواهر اسلامی شدن دانشگاه‌های کشور شد

خبرگزاری فارس: حسن تاجیک رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر به‌عنوان یکی از 8 عضو کمیته ظواهر اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور انتخاب شد.

تاجیک عضو کمیته ظواهر اسلامی شدن دانشگاه‌های کشور شد

با حکم غلامرضا خواجه‌سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسن تاجیک رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر به‌عنوان یکی از اعضای کمیته ظواهر اسلامی شدن دانشگاه‌های کشور شد.

حسن تاجیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تایید این خبر گفت: بنده و هفت نفر دیگر از رؤسای دانشگاه‌های کشور به نمایندگی از سایر رؤسای دانشگاه‌ها و وزارت علوم به‌عنوان اعضای اصلی این کمیته مهم فرهنگی در وزارت علوم منصوب شدیم.

وی افزود: این کمیته برای ارائه برنامه‌های عملیاتی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های کشور تعیین شد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: این کمیته شامل هشت نفر عضو یک رئیس است که در مورد فعالیت‌ها و وظایف کمیته مذکور اظهارنظر و پیشنهاد ارائه می‌کنند.

تاجیک گفت: همان‌طور که از نام این کمیته پیداست تلاش می‌شود تا ظواهر اسلامی را در دانشگاه‌ها رعایت کرده و آن را اجرا کنیم.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و توسعه ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی در دانشگاه‌ها از عمده فعالیت‌هایی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است اخیرا حسن تاجیک رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حکم دکتر ملاباشی معاون وزیر علوم به عنوان رئیس کمیسیون موارد خاص دانشجویان استان بوشهر نیز منصوب شده بود.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول